Nowości listopada

Dziś zapraszam na podsumowanie nowości  z listopada, bez zbędnych wstępów zapraszam:


Szampon Przeciwłupieżowy Biokroll ze sklepu verdissimi.com , recenzja.

Próbki od verdissimi: Krem do twarzy, Krem do stóp, Krem do rąk, Balsam do włosów, płyn do higieny intymnej.  Z pokazanych tu całkiem nieźle wypadł balsam do włosów oraz krem do rąk - kupiłabym pełnowymiarowe.


W listopadzie kontynuuję moją przygodę z Femi:  do mojej pielęgnacji dołączył Krem różany na noc. O nim więcej niebawem, ale już dziś mogę polecić  go z czystym sumieniem.


Przesyłka od Costasy.pl, kosmetyki mineralne:
Pędzel Bronzer
Róż mineralny Rosy Apple - recenzja
Pomadka Scarlet Red


Zakupy z Matique.pl: Fluid tonujący Madara w odcieniu SunFlower, recenzja. Polecam Wam ten sklep, bardzo duży wybór marek ekologicznych, obsługa na najwyższym poziomie.


Nowości do oczyszczania twarzy: Luvos Krem myjący z glinką - dość delikatny, ale na razie widzę że radzi sobie,   Ava Maseczka enzymatyczna - jeszcze nie próbowałam, bo chcę wykończyć inne produkty.  Te zakupy są w  skarbcu-natury, na przesyłkę czekałam tydzień, ale sklep polecam, zawsze udane zakupy.


Zwykły Sklep zielarski: Olejek eteryczny Tymiankowy. Niezbędny w mojej pielęgnacji. Używam do włosów a konkretnie to na skórę głowy, jako dodatek do szamponów, jak dopadnie mnie kryzys, swędzenie, łupież. Szybko sobie radzi z tymi problemami.


Odżywka do włosów Lavera z serii Basis Sensitiv to najnowszy nabytek.  Akurat skończyły mi się wszystkie odżywki a chciałam coś naturalnego.


Tak prezentują się moje nowości z listopada.  Napiszcie jeśli coś Was zainteresowało.


38 komentarzy:

  1. Świetne nowości :) Bardzo chętnie zobaczyłabym kolor pomadki Lily Lolo, musi być przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na recenzję produktów Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkciki! Wszystko warte uwagi ;) Najchętniej wypróbowałabym kremik różany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lily Lolo kusi mnie od dłuższego czasu, czekam na recenzję :) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najmocniej zainteresowały mnie kosmetyki z Włoch. Miłego używania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lily lolo to hit prawdziwy moim zdaniem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam cudowny krem pod oczy z Madara bez dodatku wody, a Femi ma same wspaniałości

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe nowości, dla mnie totalne nowości,

    OdpowiedzUsuń
  9. U Ciebie jak zwykle same fajności :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Maska enzymatyczna z Avy bardzo mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten różany kremik z Femi mam na oku od jakiegoś czasu :) Podobno jest rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować tę enzymatyczną maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa tej maski enzymatycznej z Avy

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten fluid tonujący jest na mojej liście :) Czekam na opinie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie marki są dla mnie nieznane :P Tzn. Lily Lolo i Ava kojarzę, ale nigdy nie miałam ich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam olejek tymiankowy. Może niekoniecznie za jego zapach, ale za właściwości na pewno :) O tym kremie różanym słyszałam wiele dobrego. Nigdy jednak go nie testowałam. Czekam więc niecierpliwie na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mmm pędzelki LL mnie intrygują, pięknie wygląda ten Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ten fluid z Madary mnie interesuje. Miałam ich krem, był całkiem udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosmetyki Madary chyba zbierają dobre opinie.

      Usuń
  19. Ciekawe nowości :-) Jestem ciekawa pomadki LL :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Same nieznane mi marki, no oprócz Lily Lolo. Czekam więc na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzję Lily Lolo :) Zainteresowała mnie równiez informacja o olejku tymiankowym, muszę przetestować, bo niestety łupież mnie dosyć często dopada :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na recenzję produktów Lily Lolo :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja czekam na recenzję pędzla z LL, mam już jeden i jestem zachwycona i z chęcią zamówię sobie kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Luvos i Madarę mam ochotę przetestować :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sporo ciekawych nowości. Ja ostatnio z zakupami nie szaleję i raczej dokupuję tylko to co konieczne. Czekam, aż mi sie torchę więcej uzbiera i może napiszę coś wiecej

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.