2015/11/30

skromne denko listopada


Ostatni dzień miesiąca okazał się dobry dla porządków w kosmetykach, tym samym likwidację pustych opakowań. Zapraszam na skromne denko. Zaczynany od górnego zdjęcia:

  • Fitomed Płyn oczarowy do twarzy. Bardzo mile mnie zaskoczył, bo działał nawet lepiej niż za pierwszym razem, jest chyba idealny na jesień. Moja wcześniejsza opinia - Tutaj
  • Bioturm Szampon przeciwłupieżowy. Długo mogłam się nim cieszyć, okazał się wydajny i  przyjemny, dla włosów i dla skóry. Chętnie bym kupiła inny rodzaj. Recenzja
  • Bingo Spa Serum Odżywka do włosów . Zużyłam dwa rodzaje - wersję z olejem arganowym oraz z kolagenem. Tą drugą trzeba było i tak wzbogacić paroma kroplami oleju, dzięki temu zyskała super właściwości.  Recenzja
  • Dermacos Hipoalergiczny Nawilżający żel do mycia. Bardzo dobry, apteczny żel, starcza na długo. Recenzja
  • Sulphur Masło Borowinowe. Ze względu na małą pojemność, używałam do rąk i stóp. Łagodnie rozgrzewa i ma świetnie właściwości regenerujące.  Recenzja





  • Fitomed Masło Kakaowe. Zużyłam do olejowania włosów, oraz na dłonie i stopy, jako krem. Polecam , wielofunkcyjny i nie drogi produkt. 
  • Fitomed Glinka Biała. Ogólnie starczyła mi na ponad miesiąc, ale znów zaniedbuje maseczki z glinką. Obecnie do mycia używam produktu z glinką, więc czuję się trochę rozgrzeszona. 
  • Maseczka Peeling K+K. Drugie spotkanie z tym produktem okazało się również udane.  O glince i maseczce z Fitomed wspominałam przy okazji wpisu o Pielęgnacji twarzy - Tutaj.  Jak na razie planuje używać coś innego, bo jednak skóra się przyzwyczaja. 
  • Próbki z verdissimi, włoskie kosmetyki: Żel do higieny intymnej i balsam do włosów, oceniam jako poprawne. 
  • Próbka Kremu różanego z Femi: fantastyczny krem na dzień, do cery takiej jak moja, czyli przesuszonej i z problemami.  Obecnie cieszę się wersją  pełnowymiarową na noc. 



41 komentarzy:

  1. Z Twojego denka najbardziej zaciekawił mnie peeling Fitomed ponieważ lubię ich kosmetyki i akurat jestem na etapie poszukiwań dobrego peelingu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło borowinowe mnie nęci i intryguje, świetne denko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje bardzo, masełko kupiłam w sklepie zielarskim

      Usuń
  3. Przymierzam się do tego masła borowinowego. Wyraźnie mam słabość do takich smarowidełek, moja skóra też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. niedawno kupiłam maseczkę-peeling K+K, mam nadzieję, że fajnie się u mnie sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo z Fiotmedu, lubimy tę markę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam nigdy nic z Fitomed i jestem szczerze zainteresowana poznaniem tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tych komsetyków. Fitomed to dla mnie totalna nowośc.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampon wydaje się być interesujący, ładne denko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam w szafce sterty produktów do denka ;). Jak zwykle wypatrzyłam parę ciekawych "śmieci" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jeszcze są takie co dosłownie na 3-5 razy użyć, ale nie mogę się jakoś zebrać aby to wykończyć.

      Usuń
  10. Musze wrócić do samorobionych masek z glinką zieloną :) Buziak na miły dzień :*

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam Maseczkę Peeling K+K ale tylko raz, dobry kosmetyk

    OdpowiedzUsuń
  12. Dermacos też przypadł mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic z tych cudasów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam wszystko co ma zapach kakao, więc masło kakaowe wpadło mi w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio zastanawiałam się nad maseczko-peelingiem K+K. Po Twojej recenzji już wiem, że muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię kosmetyki FITOMED,ale już dawno nic od nich nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja jestem ciekawa produktów z verdissimi, pomimo, że poprawne:D A to dlatego, że u mnie wszystkie włoskie produkty sprawdzały się super. Sadzę, że to dzieło przypadku...ale mimo wszystko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawne z naciskiem na plus. Jednak próbki za małe by napisać coś więcej. Z pełnowymiarowego szamponu jak najbardziej pozytywne wrażenia. Tak samo balsam do włosów. Jeszcze była próbka kremu do twarzy .

      Usuń
  18. Niestety żadnego produktu nie testowałam, ale kilka mnie zaciekawiło, więc być może przy okazji kolejnej wizyty w drogerii coś sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj taaam, wcale nie takie skromne! :D Wypatrzyłam parę ciekawych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Też jestem fanką glinek - obecnie używam multani mitti.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to ciekawe, zaraz sobie sprawdzę co to za cudo

      Usuń
  21. to nie jest skromne denko! :D
    Duzo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. zainteresowało mnie serum do włosów, chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam kiedyś ten peeling z kwasem mlekowym z Fitomedu, kiedyś pewnie do neigo wrócę:)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.