Dezodorant Nivea Pure&Natural


Jakiś czas temu w drogerii wpadł mi w oko ten dezodorant. Mam mały sentyment do Nivei , kiedyś uważałam ich kosmetyki za bardzo dobre. Luksusowe były dla mnie w czasach nastoletnich, kiedy mało jeszcze było u nas kosmetyków, a o naturalnych to nikt nawet nie słyszał:
Dezodorant Nivea Pure&Natural Action w kulce

Dezodorant stosuje już jakiś czas, jednak nie regularnie, raczej sporadycznie, bo jednak na codzień to wolę ałun , bądź inny naturalny, prawdziwy deo. Antyperspirantów nie używam od dawna, rozstałam się z nimi bez żalu i jakoś otoczenie nie daje mi sygnałów abym śmierdziała.



Opis (klik)

DZIAŁANIE

NIVEA® pure&natural jasmine antyperspirant w kulce zawiera opatentowany aktywny składnik o działaniu antybakteryjnym -Bio-florine odkryty w tropikalnych rejonach Brazylii, zapewniający skórze 48-godzinną ochronę przed nieprzyjemnym zapachem oraz wyjątkowo delikatną pielęgnację. Ponadto formuła dezodorantu nie zatyka porów, dzięki czemu pozwala skórze naturalnie oddychać.
0% soli aluminium
Bez parabenów i konserwantów
Nie zatyka porów
Pozwala skórze naturalnie oddychać przez cały dzień

Produkt przebadany dermatologicznie.
Rekomendowana cena detaliczna 11,99 zł/ 50ml
(Ja kupiłam za ok 9 zł w małej drogerii)


Skład:

Aqua, Propylene Glycol, PPG-15 Stearyl Ether, Steareth-2, Steareth-21, Parfum, Butyloctanoic Acid, Ethylhexylglycerin, Octenidine HCl, Persea Gratissima Oil, Trisodium EDTA, Linalool, Citronellol, Geraniol, Alpha-IsomethylIonone, Butylphenyl Methylpropional, Limonene.

Podkreślone składniki wyszukiwałam w przeglądarce,  nie będę ich opisywać pojedynczo, bo to jest bez sensu.  Niestety są one dopuszczone tylko w określonych stężeniach, mogą podrażniać, objęte są regulacjami prawnymi.  Miałam tą świadomość, kupując nie naturalny dezodorant, że skład nie będzie naturalny. Tylko po co to mylenie klienta nazwą Pure&Natural? Na pewno ta nazwa nie odnosi się do składu. Jeśli chcemy naturalny deo w niskiej cenie, to już lepiej kupić ałun np. Crystal Essence,  lub Alterra w spray-u,  a te są też  łatwo dostępne np. w Hebe czy  w Rossmann. 

Pomimo składu jaki jest, dezodorant Nivea Pure&Natural  nie podrażnił mnie, nawet po depilacji, ale jak piszę, nie stosowałam go  zbyt często. Na pewno też nie kupię go ponownie.
Dezodorant spełnia swoją rolę, nie blokuje skóry, ale maskuje brzydki zapach przy codziennej aktywności. Na siłownie raczej się nie nadaje.  Nie trzyma też 48 godzin. 

15 komentarzy:

  1. moja mama od wielu wielu lat używa kulek nivea:) kiedyś też używałam, ale z czasem przerzuciłam się na antyperspiranty w sprayu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki od Nivei to klasyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. znam ich wersje black white ktora lubie :) zapraszam na rozdanie http://madziakowo.blogspot.com/2015/12/rozdanie-wygraj-paletke-zoeva.html

    OdpowiedzUsuń
  4. też drażni mnie wprowadzanie klienta w błąd nazwami kosmetyków, wolę sztyfty od kulek

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie ich kulki niestety nie działają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oszalałam nad ałunem jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślałam , że ma lepszy skład. A okazało się jak zwykle :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Osobiście wolę nivea w aerozolu,kulki używam sporadycznie. Nie jest najgorsza, ale szału nie ma:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawi mnie, kto się nie myje przez dwa dni skoro dezodorant zapewnia 48 h ochrony he he
    Miałam go kiedyś ale był taki sobie :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten produkt. Ja jednak używam antyperspirantów tylko latem, bo nie mam problemów z potliwością. Najlepiej sprawdzają się w sprayu Garnier Minerals :)

    OdpowiedzUsuń
  11. chyba go kiedyś miałam, ale daaaawno temu

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tam jestem przywiązana do blokera :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nivea jakoś mnie nie przekonuje, podrażnia moją skórę :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja często mam takie kulkowe od Nivea są nawet w porządku :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.