2015/12/30

Hity 2015 pielęgnacja włosów


Dziś przyszła pora na wyłonienie ulubieńców 2015, zacznę od mojej ulubionej kategorii - pielęgnacja włosów.
Koniec roku to dobry czas na podsumowania, dlatego w następnych wpisach spodziewajcie się dalszych ulubieńców, w kategorii pielęgnacja twarzy, ciała oraz makijaż 2015.

Zdecydowanie w tym roku udało mi się poznać sporą gromadkę naturalnych szamponów do włosów. Wiem, że szampon to podstawa pielęgnacji włosów. Od dobrego szamponu zależy stan skóry głowy, a od tego biorą się piękne włosy. Dlatego postawiłam na produkty bez sls.


BIOpha Szampon do włosów normalnych z ALOE VERA i INULINĄ (klik)
Ten szampon kojarzę przede wszystkim za piękny zapach, również włosy były po nim błyszczące i miękkie.

Bioturm Szampon Przeciwłupieżowy Nr 105 (klik)
Bardzo wydajny, stosowałam zapobiegawczo i moja skóra była z nim szczęśliwa.


Petal Fresh Szampon Nawilżający Aloe&Citrus (klik)
Letnia przygoda z Petal Fresh okazała się bardzo udana. Szampon delikatny, do mocno tłustych włosów może być za słaby, ale u mnie dawał radę, włosy myłam nim codziennie bo było lato gorące.

Eco Cosmetics Szampon pielęgnacyjny z liściem oliwnym i malwą (klik)
Ten szampon stosowałam na wiosnę i również byłam zadowolona z jego działania. Posiada gęstą, żelową formułe.

Bjobj Nawilżający Szampon do włosów suchych i delikatnych z wyciągiem z aloesu (klik)
Na moich włosach sprawdzają się różne rodzaje szamponów, może dlatego że od kiedy stosuje naturalną pielęgnację, to skóra i włosy nie są już tak kapryśne.


Do mocniejszego odżywienia niezastąpione są oleje nakładane na włosy przed myciem. W tym roku stosowałam olej rycynowy na skórę głowy. Hitem okazał się  olejek arganowy,  który obecnie używam  jako serum na końcówki włosów. Miałam też przygodę z olejem wiesiołkowym, oczywiście z pozytywnym skutkiem.

Bingo Spa 100 % Olejek Arganowo-Migdałowy (klik)


W kategorii odżywki i maski znalazło się parę dobrych produktów, były niestety i słabsze okazy jak np. drogeryjne odżywki Isana. Niedawno odkryłam cudowną odżywkę Lavery.  Dobrze wspominam też Odżywki:

 La Saponaria Bio Balsam Siemię Lniane i Zielona Mandarynka


Coslys Lekka odżywka i balsam



Zachwyciła mnie też: So Bio Etic Odżywcza Maska do włosów Olejek Arganowy (klik)


Spróbowałam też sił w stylizacji włosów. Jak się okazuje te naturalne stylizatory  dobrze wpływają na kondycję włosów i nie mają nic wspólnego z tradycyjnymi płynami i lakierami.

Natura Siberica Rokitnikowy Spray Kondycjoner Odżywczy do włosów (klik)


Trochę tych hitów się uzbierało, zwłaszcza szamponów, ale chciałam Wam pokazać produkty naprawdę warte zakupu, które na pewno nie zawiodą.

21 komentarzy:

  1. Nie znam nic z Twoich hitów. Może poznam w przyszłym roku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie, poszukuję dobrych szamponów z dużą zawartością siarki. aby ukoić moją skórę głowy

      Usuń
  2. nie znam :) u mnie nadal kroluje kerium ds z la roche posay

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam żadnego z nich ale bede miec ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wreszcie poszukać tego szamponu Petal Fresh :) Czytałam na jego temat wiele zachwytów i podobno można go dorwać stacjonarnie w Rossmannie :)
    Kusi mnie również ten olejek od Bingo Spa - również stosowałabym go na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków pora to nadrobić 😀

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadnego z Twoich produktów nie znam, ale gdybym miała wybrać coś dla siebie to zdecydowałabym się na szampon - brzmi rewelacyjnie, poza tym uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam żadnego z tych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Akurat ten szampon petal fresh zupełnie mi nie pasuje, ale wersję z tea tree bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  9. żadnego z tych kosmetyków nie kojarzę, ale postaram się niektórych wypróbować. Kto wie, może i u mnie się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szampony z Bjobi mają bardzo ciekawe składy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bingo spa znam jedynie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym produkcie - w sumie,to rzadko używam takich "dopełniaczy" pielęgnacji włosów.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty, ale nie miałam jeszcze żadnego z nich. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dość spora gromadka - u mnie zdecydowanym ulubieńcem do włosów jest duet Natura Siberica z bławatkiem

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam nic z Twoich hitów. Czekam na kolejne posty.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Poluję na ten petal fresh, ale nie mogę go nigdzie dostać. Ale jak już mi się uda, to będę wiedziała, co kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Produkty Petal Fresh też uwielbiam, ale reszty nie miałam -na pewno zainteresuje się niektórymi z Twoich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.