2015/12/07

Nowości, dzień darmowej dostawy


Po krótkiej przerwie wracam z nowościami na blogu. Dziś doszła reszta paczek z Dnia Darmowej Dostawy, a w ubiegłym tygodniu przyszły do mnie 3 przesyłki ze współpracy.  Dużo ciekawych kosmetyków:



 Przesyłka ze sklepu bio-beuaty.pl:

  • Bjobj Wzmacniająca Odżywka do włosów delikatnych z oliwą z oliwek
  • Bjobj Żelowa pasta do zębów z aloesem 




Nowości od Uzdrowisko Rabka

  • Kostka do masażu Lemon Grass Series  z dodatkiem soli Rabczańskiej
  • Krem do rąk Odżywczy na bazie rabczańskiej solanki
  • Żel do ciała na bazie rabczańskiej solanki z wyciągami ziołowymi z aloesu i lawendy




Zamówione w Dniu darmowej dostawy , Greenline-sklep.pl:

  • Bioturm Balsam do ust z mikrosrebrem i olejkiem goździkowym 
  • Bioturm Krem z Bio-rumiankiem
  • Sante Żel pod prysznic z bio-kokosem i wanilią




Z Dnia darmowej dostawy na Zdrowe-kosmetyki uroda bez chemii:
  • Alva korektor punktowy Rhassoul
  • Eubiona żel pod prysznic Active sport z rozmarynem i malwą 




Dzień darmowej dostawy na blisko-natury:

  • Fitomed Tonik do cery suchej 
  • Maść rozgrzewająca 




Przesyłka od portalu ofeminin.pl:

  • Loreal RevitaLift Filler Krem Ani-Age na dzień Hialuronowe wypełnienie 


33 komentarze:

  1. podczas ddd nic nie zamówiłam i jestem z tego bardzo dumna:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie napisz jak się sprawdza ta odżywka do włosów Bjobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. solankowe kosmetyki bardzo mnie ciekawią a i tonik z fitomedu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu nie skorzystałam z dnia darmowej wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja niestety nie skorzystałam z dnia darmowej dostawy :(
    Sporo uzbierało się tych nowości, jestem ciekawa wrażeń :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Będziesz miała co testować :) Ja na DDD nie poszalałam, skusiłam się tylko na trzy kosmetyki, które od bardzo dawna chodziły mi po głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to było uzupełnienie zapasów

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe NOWOŚCI - większości z tych produktów nie miałam,ale KOSTKA DO MASAŻU bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mogę się doczekać recenzji, zwłaszcza odżywki Bjobj:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze jej nie napoczęłam ale postaram się najszybciej bo też mnie ciekawi.

      Usuń
  9. Dużo fajnych i nieznanych mi produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile nowości :) Jestem ciekawa toniku z Fitomed'u, bo już od jakiegoś czasu chodzi mi po głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik polecam, choć szału nie robi, kiedyś sprawdzał się lepiej na mojej cerze.

      Usuń
  11. Sporo rzeczy mnie ciekawi :)
    Ja na DDD wzięłam tylko emulsję żeń-szeń i krem shea martiny gebhardt, o których Ci pisałam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaszalałaś :D Nic nie znam, więc wyczekuje Twoich opinii! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne nowości, ja swojej mamie m.in w prezencie kupiłam maść rozgrzewającą ale tzw końską bo ma bolące stawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta jest dobra też na przeziębienia.

      Usuń
  14. Teraz to masz co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile wspaniałości :) miłego używania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe produkty :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiele fajnych produktów. Mam nadzieję, że pojawią się recenzje :) Szczególnie ten tonik Fitomed oraz produkty z Uzdrowisko Rabka. Ciekawa jestem jak się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Recenzja toniku: http://recenzjo-mania.blogspot.com/2014/12/fitomed-nawilzajacy-zioowy-tonik-do.html

      Usuń
    2. Oo dziękuję bardzo :) Idę czytać niezwłocznie :)

      Usuń
  18. Ja się oparłam i nic nie zamówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja podczas DDD zrobiłam małe zamówienie na cocolita :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, poszalałaś:) Ja nie skorzystałam:(

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.