2016/01/04

Hity 2015 Makijaż naturalny

Dziś już ostatnie podsumowanie roku na blogu. Zapraszam na moje hity makijażu. Same naturalne kosmetyki. Mój makijaż jest minimalistyczny więc wybrałam tylko parę niezbędnych produktów.


Lily Lolo Podkład Mineralny Warm Honey (klik)

Podkład Lily Lolo zachwycił mnie pod każdym względem. Jest idealny dla mojej mieszanej cery. Widzę też, że sprawdził się zarówno podczas ciepłych miesięcy, jak i podczas mrozów. Jest też bardzo wydajny, więc rekompensuje nam to jego wyższą cenę.


Lily Lolo pędzel Super Kabuki (klik)

Idealny w duecie z podkładem  Lily Lolo - pędzel  Super kabuki sprawuje się świetnie, po kilku miesiącach nie widzę w nim żadnych wad.

Bardzo polubiłam się także z różem Lily Lolo - Rosy Apple.


Pomadki, tych też mam mało, zazwyczaj starcza mi jedna sztuka, ale za to porządna i naturalna.

Lily Lolo Scarlet Red

Pomadka Lily Lolo w moim wymarzonym odcieniu, którą udało mi się odnaleźć po wielu poszukiwaniach. Doceniam jej kremową formułę oraz właściwości nawilżające. Wbrew pozorom na ustach kolor wcale nie jest rażący. 


Lavera Brilliant Care Oriental Rose (klik)

W pierwszej połowie roku nieustannie towarzyszyła mi pomadka nawilżająca Lavery w cudownym odcieniu różu. Także bardzo odżywcza, lekko transparentny efekt. Kupiłabym bez wahania następny egzemplarz, może w innych odcieniu.


Tusze do rzęs, wybieram naturalne ze względu na dużą wrażliwość oczu.

So bio etic Mascara Pogrubiająca (klik)

Tusz So bio etic mogę polecić z czystym sumieniem. Jest naprawdę wart zakupu. Jak na markę Eko cechuje go duża trwałość, brak podrażnień oraz brak rozmazywania.


Warto polecić także: Lily Lolo Natural Mascara (klik). Równie dobry, jak nie lepszy od So Bio etic.



30 komentarzy:

  1. Minerały Lili lolo kuszą mnie
    Ja używam Earthnicity

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład mineralny Lily Lolo też uważam za bardzo dobry. Pomadki nie używałam. Miałam błyszczyk i niestety jest słaby - znika z ust zdecydowanie za szybko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk Lily Lolo zdecydowanie trzeba częściej nakładać ale i tak go lubię.

      Usuń
  3. Lily Lolo Scarlet Red jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam żadnego z tych produktów, najbardziej zainteresował mnie tusz So bio etic ;) hmmm może i ja bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz i pomadka LL chodzą za mną już z dwa miesiące :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Zupełnie nie znam tych kosmetyków, które pokazałaś. Raczej nie sięgam po naturalna kolorówkę :) Ale kolory szminek są bardzo ładne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny podkład, chętnie bym wypróbowała. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam pomadkę z LIlyLolo i ja kocham < 33

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem bardzo ciekawa marki Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wśród moich faworytów roku 2015 też pojawił się podkład Lily Lolo - jako obrońca tytułu z lat poprzednich.

    ładne kolory mają pomadki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład Lily Lolo naprawdę jest świetny.

      Usuń
  11. Muszę wypróbować pomadki Lily Lolo. Ta wygląda pięknie i kolor ma w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tych kosmetyków, dobrze wiedzieć, że kolejną markę muszę wypróbować (widzę, że warto) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię podkłady mineralne ale równie mocno azjatyckie karmy bb

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza POMADKA ma śliczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomadki mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Makijaż naturalny dopiero poznaję, nie znam nic z Twoich hitów:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na ten moment z kosmetyków mineralnych stosowałam jedynie te od Annabelle Minerals

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Lily Lolo miałam tylko korektor i nie było wow. Ogólnie za kosmetykami naturalnymi do makijażu nie przepadam i jakoś mnie nie kuszą mnie. Ale nie mogę ręczyć, że nigdy nie zmienię o nich zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O kosmetykach Lily Lolo jeszcze nie słyszałam. Chyba czas nadrobić zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. niestety nic nie miałam jeszcze z Lily Lolo, jakoś nie po drodze mi do tych produktów

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Maskarę z So bio wpisuję na listę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam kosmetyki mineralne LL. Bardzo zaciekawił mnie ten tusz.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że dominuje u Ciebie Lily Lolo. Już pisałam w poście z nowościami bodajże, że ta czerwona pomadka jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale ta szminka jest piękna. A byłam pewna, że jest znacznie bardziej ciemna.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.