Nowości stycznia


Zapraszam na przegląd zakupów, coś z pielęgnacji twarzy, ciała oraz nowości w naturalnym makijażu:

Pierwsze zamówienie w Ecospa:
Hydrolat Mięty pieprzowej
5% Olejek w jojobie Rumianku lekarskiego
Olejek eteryczny cytrynowy.

W Rossmann wpadł mi w oko taki nowy: Alterra Kremowy olejek pod prysznic.

Warto odwiedzać też Sklep zielarski, tam zawsze znajdę coś dobrego i w niskiej cenie: Etja Olej ze słodkich migdałów (ok 7 zł).

Maseczka glinka zielona Cattier (ok 5 zł , 2 saszetki każda starcza na 2-3 zastosowania).

Ponieważ kończył mi się dezodorant, znów zdecydowałam się na: Cystal Essence (Rossmann).

Z Costasy.pl  wybrałam parę rzeczy, które ciekawiły mnie od dawna:
Naturalna Kredka do oczu Black

Puder sypki Flawless Matte

BB Cream Medium


Na greenline-sklep.pl wpadła mi w oko nowość z Vianek - nawilżająca Emulsja myjąca do twarzy z ekstraktem z lipy.

Jak śledzicie mojego bloga, to możecie wiedzieć, że mam bzika na punkcie Weledy i tym razem padło na : Weleda Łagodzący Krem nawilżający z olejkiem migdałowym.

W drogerii Laboo znalazłam kosmetyki Sylveco i kupiłam Ziołowy Płyn do płukania jamy ustnej (16 zł). Od razu mnie zachwycił, jak mogłam żyć bez takiego cudu.
Kupiłam też moje ulubione szczoteczki Parodontax Extra Soft,  które bardzo polecam jeśli macie problem z wrażliwymi dziąsłami, te szczoteczki są bardzo delikatne.


 Nowa przesyłka od Fitomed:  Płyn Różany, Maseczka Antyoksydacyjna, glinka różowa:


Ostatnia już  nowość pochodzi z verdissimi.com: Afrykańskie czarne mydło z Ghany. Mydło mam zamiar stosować do twarzy.


To już prawie wszystkie nowości, jakie mam do zaprezentowania. Zamówiłam jeszcze szampon Sante, ponieważ ten poprzedni z Naturaequa już prawie mi się kończy.  Wszystkie produkty mam już w użyciu, więc w ciągu najbliższych tygodni postaram się dodawać ich recenzje. Zapraszam również na Facebook, gdzie na bieżąco pokazuje nowości oraz na Instagram.


41 komentarzy:

  1. Ile ciekawych nowości. Ja oczywiście najbardziej zainteresowana jestem półproduktami i olejem ze słodkich migdałów :) Ten olejek cytrynowy pięknie pachnie :) I widzę, że u Ciebie również czarne mydełko, ale zupełnie inny rodzaj. Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię olej ze słodkich migdałów. krem pod oczy z Vianek super się u mie sprawdza, jestem ciekawa pozostałych kosmetyków tej marki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki. Z Vianka mam krem pod oczy z ekstraktem z lnu

    OdpowiedzUsuń
  4. sporo nowości, miłego testowania :)

    Kochana klikniesz u mnie w linki w najnowszym poście ? :)
    Z góry dziękuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie ten krem bb z Lili Lolo

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic nie znam :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne nowości, chętnie poczytam ich recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości, jestem ciekawa tej emulsji myjącej do twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wspaniałości! Nie mogę się doczekać recenzji!

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki zestaw z Costasy bym chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  11. koniecznie chciałabym zobaczyć recenzje tej emulsji, zapowiada się świetnie! a ten hydrolat z mięty też mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty Lily lolo :) a Vianek coraz mocniej kusi

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile wspaniałości :) Miłego testowania Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne nowości ;) Mam krem pod oczy Vianek i sprawdza się świetnie, jestem ciekawa czy emulsja sprawdzi się podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajne nowości :) Mnie ciekawi cała seria Vianek, więc bardzo chętnie poczytam o tej emulsji myjącej do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie :)
    Czarne mydło wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem tego kremowego olejku pod prysznic

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja jestem ciekawa nowości z firmy Vianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem tych szczoteczek do zębów;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawi mnie kremowy olejek

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne kosmetyki u Ciebie zamieszkały ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo dużo dobroci:) czekam na recenzję Vianka:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Same wspaniałości. Ciekawa jestem krem BB z LL.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. ten olejek z Alterry przyciągną moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ciekawe nowości, kuszą nowości Vianek i Lily Lolo

    OdpowiedzUsuń
  26. Glinkę zieloną uwielbiam, olej ze słodkich migdałów także :)) ! Bardzo fajne nowości, 3/4 z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile nowości <3 jestem ciekawa tego kremu bb lily lolo...A jak się sprawdzają olejki eteryczne z ecospa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki świetne. Dobrze trafiły w mój gust. Niedługo recenzja.

      Usuń
  28. ciekawa jestem tych kosmetyków Vianek, Sylveco mi odpowiada, więc podejrzewam, że i Vianek będzie fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. fajne nowości ;)) lily lolo uwielbiam :3

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam olej ze słodkich migdałów, ale z innej firmy i świetnie przyspiesza mi gojenie ranek. Idealny jest także na noc na twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne nowości :) Mydło wygląda ciekawie i szczoteczki do zębów mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak zwykle dużo fajnych nowości - jak już wspominałam, na Vianek poluję [ale to w swoim czasie, bo kosmetyków u mnie pod dostatkkiem], chętnie też bym w końcu wypróbowała coś z Fitomed

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem strasznie ciekawa tego kremu BB z lilylolo, nie słyszałam o nim jeszcze żadnych recenzji, koniecznie daj znać jak się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.