2016/02/01

Ulubieńcy stycznia


W styczniu nie miałam wątpliwości, które kosmetyki stały się ulubione. Były to te, których używałam często i z których działania byłam bardzo zadowolona. 


  • Weleda Łagodzący Krem nawilżający z olejkiem migdałowym. Najtrafniej dobrany krem z Weledy do mojej cery, wrażliwej i alergicznej, mieszanej. Krem jest  bardzo lekki, szybko się wchłania, ale pozostawia taką delikatną, ochronną powłoczkę, nadaje się  też pod makijaż. Nie przetłuszcza i nie zapycha. Super pachnie migdałami.  Używam go na noc i na dzień, w zależności od potrzeb.  Niebawem recenzja. 
  • Bioturm Balsam do ust z mikrosrebrem i olejkiem goździkowym . Recenzja - tam już napisałam o jego właściwościach. Dodam, że przez ostatnie dni miałam okazję go wypróbować i naprawdę działa. Użyty przy pierwszych objawach szybko leczy, zapobiega pękaniu i rozlewaniu się strupka. Znosi wszelkie niedogodności związane z opryszczką. Polecam. 
  • Ecospa Olejek rumianku lekarskiego.  Ten olejek stosuje w rozcieńczeniu z olejkiem migdałowym, w stężeniu ok 20 %. Używałam go na zmiany trądzikowe, podrażnienia, otarcia naskórka.  




  • Bioturm Krem z Bio-Rumiankiem . Recenzja.  Kolejny rumiankowy hit . Jego właściwości miałam okazję docenić podczas mrozów, kiedy skóra wymagała natychmiastowej regeneracji. Krem działa jak opatrunek na skórę, leczy bardzo szybko. Dobry do zabezpieczenia  zmian, otarć naskórka. 
  • Ecospa Hydrolat Mięty pieprzowej . Stosowany w zamian toniku, chciałam coś o prostych składzie i wybór  produktu okazał się dobry. Hydrolat stosuje też do maseczek z glinką. Ma działanie przede wszystkim kojące i nawilżające. Jeśli Wasza cera jest tłusta, może służyć do nawilżenia cery, zamiast kremu. 


28 komentarzy:

  1. Uwielbiam wszelkie hydrolaty ale takiego z mięty pieprzowej jeszcze nie miałam, niedługo będę robić zamowienie więc na pewno wrzucę go do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic z twoich ulubiencow nie mialam ani nie znam :(
    ale wszystkie kremy do rąk przygarnę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od dawna mam chęć na hydrolat, niestety mięta pieprzowa odpada zdecydowanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NIc nie miałam z Twoich ulubieńców :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama perełki które niestety jeszcze nie wpadły w moje ręce ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam nic z Twoich ulubieńców :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Twoich ulubieńców ja bardzo lubię i często stosuję oleje z rumianku. Świetne rozwiązanie na liczne dolegliwości. U mnie idealnie łagodzi podrażnienia naskórka. Bardzo lubię też ten hydrolat z mięty pieprzowej, aczkolwiek mój ulubiony to chyba hydrolat różany i z neroli chociaż w przypadku tego drugiego nie do końca polubiłam zapach. Jednak dla tego działania warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zamierzam wypróbować jeszcze inne hydrolaty, być może te które polecasz

      Usuń
  8. Nie miałam pojęcia, że istnieje hydrolat z z mięty! Muszę go mieć!

    OdpowiedzUsuń
  9. Żadnego z tych produktów nie miałam okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech żyje ecospa - to mój ulubiony sklep z pół-produktami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poznałam ten sklep całkiem niedawno, jednak asortyment mają imponujący

      Usuń
  11. Wszystkie te produkty widzę po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam żadnego z tych produktów. Hydrolaty bardzo lubię ale tego z mięty pieprzowej jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ten miętowy hydrolat musi być i mój! uwielbiam miętę, a o tym produkcie słyszałam wieeele dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niczego nie znam, ale wszystko mnie zaintrygowalo Hydrolat najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio w DMie zastanawiałam się nad tym kremem Weledy. Ale nie wiedziałam czy wybrać migdałowy czy irysowy i w końcu nie wzięłam żadnego:D Były testery i w sumie ta konsystencja niby gęstsza ale krem wchłaniał się do matu i nie zostawiał żadnej warstwy...ciekawe czy się nada na cieplejsze miesiące.
    Hydrolat z mięty chcę przetestować ale boję się podrażnienia i zawsze decyduje się na swoje ulubione i sprawdzone:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Irysowy Odświeżający miałam i wg mnie bardzo podobna konsystencja, może bardziej gęsty, ale ten migdałowy bardziej nawilża.

      Usuń
  16. Przyznam, że wszystkie te produkty są dla mnie nowością i nigdzie ich nie spotkałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. z ecospa lubie bardzo olejowa wit c

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.