Zakupy: ciało, włosy. Wygrane w lutym


Przybyło mi parę cudowności do pokazania, to pokazuje wcześniej w tym miesiącu ;))
 Niesamowicie cieszą mnie dwie wygrane w konkursach u moich ulubionych blogerek naturalnych.


Naturalne dezodoranty:

Bioturm Roll-on z mikrosrebrem o długotrwałym dzialaniu
Alterra Balsam dezodorujący Melisa i Szałwia
Weleda Cyrusowy w spray-u
Zaopatrzyłam się już na zapas, wiosna będzie wcześniej (mam nadzieję) to  i zabezpieczyć się trzeba.
Aktualnie zaczęłam używać tego z Weledy i po paru dniach widzę, że naprawdę daje radę. Nie pocę się po nim bardzo, nie czuję brzydkiego zapachu. Pod paszkami zapach cytrusów jest do wieczora, to może być hit. Drugi jakiego używam to taniutka Alterra w kulce za ok 5 zł. No i tu niestety nie jest tak kolorowo, dezodorant jest dobry na spokojne dni w domu, trzeba go użyć 2 - 3 razy dziennie. Plus że nie podrażnia nawet po depilacji. Jednak za tą cenę nie oczekuje cudu, więc nie jestem zawiedziona jakoś bardzo.


Wygrana na blogu kosodrzewina79.blogspot.com

Pat&Rub Scrub cukrowy relaksujący 
Masło do ciała relaksujące
Kosmetyki z serii Trawa cytrynowa, kokos uwodzą swoim zapachem. To moje pierwsze spotkanie z tą marką. Zawsze myślałam, że jest dla mnie  za droga,  ale marzenia się spełniają i mogę w końcu coś wypróbować. Teraz widzę, że te kosmetyki są naprawdę warte tej ceny. Ich właściwości pielęgnacyjne są wspaniałe. Nigdy żaden balsam z drogerii nie dał mi takiej gładkości i nawilżenia, jak to masło do ciała.  Mam nadzieję, że o tych kosmetykach napiszę jeszcze coś więcej na blogu.


Uzupełniam braki w pielęgnacji włosów:

Weleda Szampon z Prosem
Sante Szampon dodający objętości z bio-goji i arbuzem
Sylveco Lniana Maska
No i znowu spełnienie zachcianek, czyli szampon Weledy, który marzył mi się od dawna. Trochę jednak żałuję, że nie wzięłam wersji przeciwłupieżowej, a ten pielęgnacyjny. Ten szampon chyba jest ciut za ciężki i powoduje u mnie lekki przyklap od nasady. Znajdę na niego sposób, chyba będę nim myła samą długość a skórę innym?
Maskę do włosów Sylveco użyłam dopiero raz i jestem zadowolona, ale jak będzie dalej to napisze za jakiś czas.
Szampon z Sante dodający objętości, to raczej to czego szukałam, naprawdę widać po nim, że włosy są bardziej puszyste i uniesione, także dłużej świeże.


Wygrana  na blogu  szminka-po-lustrze.blogspot.com

Hagi Mydło z glinką ghassoul i jedwabiem
Mydło kastylijskie z Węglem brzozowym
Piękne, naturalne i pachnące mydełka, zwłaszcza to z Hagi. Mam nadzieję wypróbować na dniach, na pewno się nie powstrzymam.

Próbki  od Reni z bloga szminka-po-lustrze.blogspot.com, załączone wraz z mydełkami: Mleczko Saisona, Maska różana , Maska do włosów Alchemia Lasu (co za zapach!), serum Różane (delikatne, lekkie serum), Papryka słodka węgierska (a to dopiero smakołyk).

47 komentarzy:

  1. cudeńka!!! Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę cudeńka Ci przybyły! Ja czekam na wyniki dwóch rozdań :D Jak się nie udało to będę robić zakupy ;) Muszę jakieś deo zakupić koniecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Pata nad Rub ;) Warto kupić tą kulkę z Altery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za tą cenę warto, ale na ciepłą wiosnę może być już za słaba

      Usuń
  4. Sporo dobrego, zaciekawił mnie ten szampon z prosem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne produkty, kilka sama bym kupila. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejej same dobroci :) Bardzo lubię te balsamy Alterry - są idealną opcją po depilacji bo wspaniale koją skórę :) miałam już kilka opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę Ci kosmetyków z Pat&Rub :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne nowości i wspaniałe wygrane! Jola i Renia potrafią człowieka sowicie obdarować :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. tez mnie kusi szampon weleda plupiezowy

    OdpowiedzUsuń
  10. Ty szczesciaro :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo fajnych marek, większość znam i lubię. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne nowości. Gratuluję wygranych.

    OdpowiedzUsuń
  13. szampon z Sante mnie zaciekawił, bo moje włosy zdecydowanie lubią coś, co zwiększa im objętość :) seria trawa cytrynowa i kokos faktycznie pachnie cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale Ci się poszczęściło:) Gratuluje;) Bardzo fajne nagrody, jestem ciekawa opinii szczegolnie o mydełkach:)
    U mnie szampony z Weledy się niestety nie sprawdzają:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się wydaje, że te Szampony Weleda są mocno odżywcze

      Usuń
  15. szczęściara :D ale cudności :D:D
    Miłego używania :)

    Mam prośbe-mam nadzieje że nie zostaniesz obojętna(tak jak i ja nie umiem przejść obojętnie) . Pokażmy że blogerki nie są obojętne na cierpienie tych istot!
    http://rozmaitowo.blogspot.com/2016/02/skareszyw-2016r-zbiorka-na-uratowanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ szczęściara :)
    Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale się cieszę, że jesteś zadowolona z kosmetyków Pat&Rub. Ale ta Renia kusi mnie Alchemią Lasu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kosmetyki, niech się u Ciebie spisują :). Scrub PAT&RUB miałam i bardzo lubiłam :) - tylko podczas jego używania należy pamiętać o śliskiej wannie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. Trzeba wannę umyć po tym peelingu bo robi się niebezpiecznie.

      Usuń
  19. Same wspaniałości. Życzę miłych testów.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne nowości ;) Kusi mnie ta maska lniana Sylveco ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja na początku zeszłego tygodnia uzupełniłam zapasy, gratuluję wygranych

    OdpowiedzUsuń
  22. Spory zakup :) ja jak ostatnio wyruszyłam na zakupy to straciłam głowę :)
    Obserwuje :):*

    OdpowiedzUsuń
  23. Kraina Urody, cieszę się, że przesyłka dotarła i już możesz się cieszyć kosmetykami :) Mam nadzieję, że mydełka Cię zachwycą, tak jak mnie :) Jestem ciekawa czy któryś kosmetyk z próbek skradnie Twoje serce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie zaczęłam używać to mydło z Węglem brzozowym i bardzo mi pasuje do mycia twarzy, próbka maski do włosów z Alchemia Lasu poszła na włosy, świetna do olejowania przed myciem.

      Usuń
  24. Myślę, że z maski z Sylveco będzisz zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. powiedz, gdzie kupujesz weledę? na ecco-verde?

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.