2016/03/16

Nowość: Nivea Repair & Targeted Care Szampon i Odżywka


O nowej linii Nivea Nivea Repair & Targeted Care wszędzie głośno: W reklamach tv, w sieci i na blogach wysyp recenzji. Również ja skusiłam się na przetestowanie tych produktów. Zrobiłam to z czystej ciekawości oraz sentymentu do marki Nivea.


Są to produkty drogeryjne do pielęgnacji włosów, których unikam od jakiegoś czasu. Nie był to tylko kaprys, bowiem "chemia" wyrządziła kiedyś moim włosom wiele krzywdy. Osobiście lubię naturalne kosmetyki, a silikony na moich włosach nie gościły od bardzo dawna. Jednak siła kobiecej ciekawości zwyciężyła i postanowiłam sprawdzić działanie tych produktów na własnej skórze i włosach. Jestem naprawdę bardzo zaskoczona, że linia ta okazała się całkiem przyzwoita.
Kiedy spojrzałam na składy szamponu i odżywki, stwierdziłam, że jak na drogeryjne produkty wcale nie jest  aż tak źle. Pomimo zawartych sls-ów i silikonów, znalazły się też wysoko składu cenne olejki, keratyna, lanolina, pantenol.  Brak tych wyjątkowo paskudnych konserwantów, jak choćby parabeny, czy pochodne formaliny. Poza tych produkty są spłukiwane i nie pozostają długo na skórze. Jeżeli ktoś nie ma bardzo wrażliwej skóry, to nie powinny zaszkodzić. Trzeba jednak wiedzieć, że nie na każdego działa wszystko tak samo. Duże znaczenie ma to, jak na silikony reagują Wasze włosy.

Szampon:

Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Dimethicone, Cocamidopropyl Betaine, PEG-3 Distearate, Hydrolyzed Keratin, Panthenol, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Glycerin, Propylene Glycol, C12-15 Pareth-3, MIPA Laureth Sulfate, Laureth-4, Sodium Chloride, Citric Acid, Phenoxyethanol, Sodium Benzoate, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Parfum

Odżywka:

Aqua, Stearyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Stearamidopropyl Dimethylamine, Dimethicone, Panthenol, Hydrolyzed Keratin, Lanolin Alcohol (Eucerit®), Macadamia Ternifolia Seed Oil, Oryzanol, Silicone Quaternium-18, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Trideceth-6, Trideceth-12, C12-15 Pareth-3, Coco-Betaine, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Lactic Acid, Citric Acid, Potassium Sorbate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Geraniol, Benzyl Alcohol, Alpha-Isomethyl Ionone, Parfum.

kolory na składach:
silikony, substancje wygładzające, zmiękczające
konserwanty, dodatki sztuczne mogące wywoływac podrażnienia
olejki, substancje odżywcze, naturalne, pochodzenia roślinnego
pochodzenia naturalnego, mogące wywoływać podrażnienia

SZAMPON REPAIR & TARGETED CARE
Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™.
Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.


ODŻYWKA REPAIR & TARGETED CARE
Pielęgnuje i odbudowuje włosy dokładnie tam, gdzie trzeba dzięki innowacyjnej formule z Nutri-Esencją oraz systemowi odbudowy KERADETECT™.
Produkt przeznaczony dla włosów suchych i łamliwych.


Moje wersje testowe to pełnowymiarowe opakowania 200 i 250 ml.  Buteleczki wykonane z perłowo-niebieskiego plastiku, typowa dla marki Nivea stylistyka.  Zgrabne i dobrze leżące w dłoni. Wizualnie wszystko przyjemne dla oka. Również cena w drogerii nie boli.  
Trochę miałam problem z otwieraniem szamponu, ponieważ mam długie paznokcie, ale na szczęście nic sobie nie połamałam, z czasem zatyczka bardziej się "wyrabia".  Odżywka natomiast otwiera się dobrze od początku. 


Konsystencja odżywki jest gęsta, wydajna, w aplikacji śliska i dobrze wnika we włosy. Kolor odżywki biały.

Szampon  średnio-gęsty, dobrze się pieni, jak to produkt z SLS. Koloru biało-perłowego.

Zapachy obu produktów typowe dla marki, intensywne, ale dość miłe. Parę lat temu miałam Szampon Nivea i od tego czasu zapachy nie wiele się zmieniły. Dobrze, że marka trzyma się swoich standardów. 

Produkty z linii Repair &Targeted sprawdzają się stosowane w duecie.
Szampon nie podrażnił mi skóry, nie przeciążył, nie zwiększył przetłuszczania. Dobrze oczyszcza, nie powoduje łupieżu, swędzenia. Czy chroni od łamania włosów? Na pewno dzięki silikonom i olejkom ładnie wygładza i nie trzeba szarpać włosów przy czesaniu. Nawet bez odżywki włosy ładnie się rozczesują.  Nie zauważyłam też plątania kosmyków. Moje włosy nie są zniszczone, więc nie wypowiem się co do ich regeneracji. Na pewno nie były suche po tym duecie. Jednak mogłyby być bardziej odbite u nasady.
Odżywka jest uzupełnieniem szamponu. Po niej włosy wydają się bardziej odżywione, wygładzone, ale trochę sztuczne w dotyku, jak to po silikonach. Ja różnicę tą wyczuwam, bo dawno nie miałam drogeryjnych produktów. Jednak za silikonami nie przepadam nadal.

25 komentarzy:

  1. odżywki nivea jeszcze jako tako lubię, ale za szamponami nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem miło zaskoczona tymi produktami.

      Usuń
  2. Ja się bardzo polubiłam z odżywką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spodziewałam się,że tak polubię oba produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię szampony i odżywki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować bo zapowiadają się całkiem dobrze. Samo opakowanie bardzo mi się podoba. Jednak czytając o Twoich paznokciach trochę się przestraszyłam. Dobrze, że ich nie uszkodziłaś. Co do samego działania to fajnie, że produkt nie podrażnia skóry głowy. Ostatnio miałam z tym trochę problemów więc mam nadzieję, że ten szampon mi nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zdziwiona że ten szampon nie podrażnia skóry, ale i skład nie najgorszy ma.

      Usuń
  6. Dawno nie miałam nic z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam sporo recenzji o nich i zbierają sporo pozytywnych opinii. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki do pielęgnacji włosów od NIVEA w zupełności nie współgrają z moimi włosami :-/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam propozycję wzięcia udziału w tej akcji jednak Nivea w ogole mnie nie grzeje i sobie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tym razem się skusiłam, uważam, że czasem można spróbować sił w nieco innego typu recenzji.

      Usuń
  10. Szampon ma naprawdę ładną buteleczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Nivea- to taka sprawdzona marka od lat, ale chyba jednak obstawiam ich przy kremach. Z szamponu wolę Petal Fresh(raz, że organiczne i nie testowane na zwierzętach; dwa, że moje włosy odżyły!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Petal Fresh też miałam i bardzo mi służył.

      Usuń
  12. Bardzo lubię Nivea- to taka sprawdzona marka od lat, ale chyba jednak obstawiam ich przy kremach. Z szamponu wolę Petal Fresh(raz, że organiczne i nie testowane na zwierzętach; dwa, że moje włosy odżyły!)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na odżywkę pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na odżywkę pewnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo polubiłam ten zestaw do włosów.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.