2016/03/30

Nowości z marca


Po świątecznym lenistwie zapraszam na przyjemny post z nowościami marca. Trochę się tego uzbierało, więc usiądźcie wygodnie.

Zacznę od najświeższej przesyłki, odebranej dzisiaj wygranej z Rozdania Wielkanocnego na blogu Simplepleasures. Całe mnóstwo wspaniałości z drogerii Dm. Tym bardziej się cieszę, bo nie mam do nich dostępu na co dzień. W paczce znalazły się m.in. Szampon Balea z limitowanej edycji, Odżywka do włosów Garnier, Olejek do włosów Alverde, jajeczko do makijażu Ebelin oraz pyszna Herbata jabłkowa Teekanee.


Dalej moje zakupy. Jako że dawno nic nie kupowałam z Martina Gebhardt,  a wiecie jak lubię tą firmę, dlatego wybrałam mini wersje Calendula Krem Nagietkowy i Balsam z nagietkiem dla dzieci  (drugi dosłany dzięki uprzejmości greenline-sklep.pl).
W aptece kupiłam Bepanthen Maść.


Ze sklepu Matique.pl  wybrałam krem Madara Regenerujący na noc:  "nawilżający z nadbałtyckimi ekstraktami z chmielu, kiełków jęczmienia i pomidora. Działa w czasie nocy stymulując odnowę komórkową i spłycając zmarszczki", więcej o kremie napiszę niebawem.
Szczęście mi sprzyja i z konkursu Instagram za obserwacje  mam:
Coslys Żel do higieny intymnej z wodą różaną
Deja Vu mydło naturalne z Pokrzywą i Olejem rycynowym.


Przesyłka od GAL: zainteresowały mnie nasze polskie kosmetyki z naturalnymi składnikami. Z suplementami tej marki miałam już styczność,  m.in. kapsułki z wiesiołkiem bardzo sobie chwaliłam.
Krem z propolisem,  zawiódł mnie składem, dużo pochodnych z ropy naftowej. Za działanie daje mu drugą szansę i wkrótce napiszę o nim więcej.
Pomadka Ochronna z propolisem, z olejami i masłami w składzie, parafina przy końcu, więc prezentuje się bardzo zachęcająco.  Za pomadkę zabieram się wkrótce, jak tylko wykończę tą z Sylveco.


Moje wymarzone Cienie mineralne Lily Lolo z Costasy.pl, w "nudziakowych" kolorach: Vanilla Shimmer, Sticky Toffee , Soft Brown. Bardzo mnie cieszy obecny trend wiosenny na takie właśnie kolory. Będzie przyjemnie odświeżyć nieco swój wiosenny makijaż za pomocą tych cieni.  Kolory pokażę wkrótce.


Idąc tropem naturalnego makijażu, z Couleurcaramel mam dwa piękne cienie  nr 99  i 106, z efektem perłowym, bo takie też bardzo lubię. Dodatkowym atutem jest piękna paletka, w jakiej umieszczono moje cienie. Paletka w nowej odsłonie dostępna jest  Tutaj. Cieniami pomalowałam się w Święta i byłam zachwycona ich pigmentacją, postaram się porobić swatche w najbliższych dniach.


Moje stare tusze niestety zakończyły żywot i  trafiły do denka. Tym razem wybrałam: Tusz do rzęs 01 czarny Dr. Hauschka . Mascara z delikatnym efektem, o działaniu nawilżającym. Bardzo ładnie rozdziela rzęsy, a z ich podkreślenia jestem zadowolona. Nie jest to tusz pogrubiający i taki właśnie chciałam, coś lekkiego na wiosnę. Testuje go już prawie 3 tygodnie, więc spodziewajcie się recenzji na blogu.


Sklep Bio-beauty.pl, to duży wybór kosmetyków, także dla dzieci i ich mam. W moim posiadaniu znalazły się kosmetyki włoskiej marki Natura Bella:
Delikatny żel do mycia twarzy z wyciągiem z liści oliwnych,
Antybakteryjny żel do mycia rączek i pupy.


Namówiłam męża na ten żel, kiedy była promocja w Rossmann, a że mąż lubi SLS-y, więc wiedziałam, że będzie zadowolony, przy tym zapach jest bardzo uniwersalny:
Le Petit Marseillais Delikatny Żel 2 w 1 pod prysznic i do kąpieli Oliwka i Kwiat Tilii.
Sante Naturkosmetik Pasta do zębów z Mirrą, bez fluoru. Bardzo delikatny, ale przyjemny smak oraz doskonałe właściwości.


Na koniec świeża przesyłka z kampanii testerskiej Klubu Ekspertek na  ofeminin.pl. Jeśli lubicie takie akcje, to polecam. Po testach wystarczy tylko wypełnić krótką ankietę. Tym razem portal oferował do testów  m.in. nowe antyperspiranty Garniera o suchym dotyku.


39 komentarzy:

  1. Same cudowne nowości, moją uwagę przyciągnęła jednak paczka z DMa, a w szczególności miętowe jajko Eblin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, pierwszy raz mam taki gadżet do makijażu

      Usuń
  2. Te cienie wyglądają naprawdę nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawę sporo się tego nazbierało :) Ciekawi mnie mydło z pokrzywą i tusz do rzęs doktorka H. Miłego używania i testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, mydło dziś po raz pierwszy użyłam

      Usuń
  4. Jest na czym oko zawiesić ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście ja jak to ja najbardziej zazdroszczę Lily Lolo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ileż nowości, aż oczy się świecą :D
    Cudowna przesyłka z DM :) miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz szczęście, tyle wygranych:)
    Mnie najbardziej zaciekawiła pasta Sante, jeszcze nigdy nie stosowałam produktów do ust z tej marki. Zastanawiałam się nad tuszem ale opinie ma skrajne:) a trochę kosztuję więc wolałam nie ryzykować jestem ciekawa Twojego zdania. Ostatnio dostałam próbki ich podkładów zobaczymy jak się sprawdzą bo firma coraz bardziej zaczyna mnie interesować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pastę jak najbardziej polecam.
      Z tuszu jestem zadowolona, bo moja pierwsza styczność z tą marką. Też myślałam, że ceny mają wysokie, ale jednak jakość też utrzymują.

      Usuń
  8. antyperspiranty o suchym dotyku? co to znów za cudak:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy co z tego wyjdzie, na razie widzę że zapach ma okropny tzn. chemiczny i duszny jakiś

      Usuń
  9. Bardzo dużo nowości. Ale najmocniej podobają mi się cienie CC.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe są te cienie.

      Usuń
    2. Mówiłam ci, że będziesz zadowolona. Ja bubli nie polecam ;)

      Usuń
  10. paletka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak tust hauschki? Zadowolona jesteś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ponieważ takiego tuszu oczekiwałam, delikatnego i nie podrażniającego oczu.

      Usuń
  12. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym kremem Madara na noc. Będę wyczekiwać na recenzję. Poza tym sporo nowości i gratuluje wygranej w konkursie. Szczęście Cię nie opuszcza :) Kusi mnie również ten tusz. W szczególności jego nawilżające działanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, krem Madary jest naprawdę super , wkrótce zrobię recenzję

      Usuń
  13. Wygrana w rozdaniu - śweietna i duża paczka pełna wspaniałości! Gratuluję, sama bym się nie obraziła na taką nagrodę. Szkoda, że krem z propolisem ma fatalny skład... Tez bym się spodziewała czegoś lepszego.
    Czekam na prezentację cieni Lily Lolo. Ogólnie to zakupy spore, ale myślę, że bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, też jestem zadowolona, zwłaszcza z tych wygranych , cienie Lily pokaże wkrótce

      Usuń
  14. super nowości, bardzo podoba mi się ta paletka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znów mnie nęcisz kosmetykami Martina Gebhardt :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tą markę bardzo lubię, bardzo skuteczne są ich kosmetyki więc polecam

      Usuń
  16. Sporo ciekawych rzeczy teraz tylko cieszyć się z testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Aż nie wiem na co patrzeć - wspaniałości!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo ciekawa tych cieni z LL :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego :) Chętnie wypróbowałabym na sobie kilka z tych rzeczy :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe NOWOŚCI - przyjemnego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojejku ile cudownych kosmetyków <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowności :) Muszę przyznać, że mnie cienie CC rozczarowały.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.