2016/04/21

Nowości kwietniowe


Dopiero co pokazywałam marcowe zakupy, a już pora na kwietniowe. Uzbierało się parę nowych kosmetyków...


Femi Krem odmładzający pod oczy Citisime. 
Jestem zachwycona tym kremem, od kiedy tylko go zobaczyłam w sklepie internetowym. Jest to nowość z Femi - polskiej marki kosmetyków naturalnych.  Mało który krem pod oczy sprostał moim wymaganiom, a z tym po paru dniach bardzo się polubiliśmy. Jestem alergikiem, w okolicach oczu wiele produktów mnie podrażniało, a ten krem tego nie robi. Ma też taką fajną konsystencję, pierwszy raz się z tym spotykam,  ale więcej napiszę w recenzji.


Mleczko do ciała nawilżająco-ujędrniające Verdesativa Konopia i Aloes
Chciałam taki lekki Balsam do ciała, bo jednak gęste konsystencje trochę mnie męczą na wiosnę i myślę, że z tym produktem trafiłam. Włoskie Mleczko zachwyca bogatym, naturalnym składem, w którym olej konopny jest całkiem wysoko. Więcej napiszę wkrótce.


Pielęgnacja jamy ustnej:  Płyn Sylveco oraz Pasta do zębów Urtekram aloesowa.
Ponarzekałam sobie na płyn Sylveco w recenzji, a tymczasem kupiłam go drugi raz, bo zwyczajnie nie chciało mi się zamawiać przez internet czegoś innego.  Jednak przy dłuższym używaniu ten płyn tylko zyskuje, także myślę że warto.
Mniej jestem zadowolona z tej pasty Urtekram, którą stosuje od paru dni. Jest ona dość mocna w smaku (miętowo-cytrynowa) i chyba nie nadaje się do moich wrażliwych zębów, ale nic się nie zmarnuje, mąż zużyje z chęcią. A ja muszę poszukać innej pasty.


 Emulsja pielęgnacyjna z aloesem Martina Gebhardt.
Z myślą o tym, że wiosną cera bardziej mi się przetłuszcza, sięgnęłam po Emulsje ulubionej marki Martina Gebhardt, w wersji Aloes.  Produkt faktycznie ma leciutką konsystencję, ale używam go od paru dni, więcej napisze za jakiś czas. Mogę polecić Wam inne produkty z tej marki, które już stosowałam: KLIK.


Pielęgnacja włosów: Szampon Odżywczy Vianek z ekstraktem z mioduki plamistej
Udało mi się odnaleźć całą szafę z tymi kosmetykami w Drogerii Laboo.  Mają całkiem dobre ceny, za szampon 16 zł, w internecie podobnie, a dochodzą koszty wysyłki. Szampon użyje na dniach, więc na razie nic o nim nie napiszę, czeka spokojnie w kolejce.


Nowość z Klub Moja Nivea: Chusteczki oczyszczające Creme Care
Nie zachwyciły mnie te chusteczki. Jak wiadomo, to taki produkt awaryjny, dobry na wyjazdy. Na pewno plusem jest zapach, jak krem Nivea tradycyjny i do tego zapachu nawiązuje cała linia Creme Care. Jednak zapach to za mało, by być zadowolonym z kosmetyku. Skład niestety pozostawia wiele do życzenia. 


Olejek z Pestek winogron Nacomi. 
Ofertę kosmetyków, olejów naturalnych Nacomi znalazłam w Hebe. W sumie to nie opłaca się takich małych ilości kupować, bo np. olej z pestek winogron spożywczy można kupić za 15 zł/500 ml , a ta malutka buteleczka 50 ml kosztuje 12 zł. Mała buteleczka jednak jest bardziej praktyczna, ze szkła i przyda się na przyszłość.

30 komentarzy:

  1. Bardzo chętnie poczytam coś więcej o tym kremie odmładzającym pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się skusiłam na ten szampon Vianek :D Właśnie dziś odebrałam przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ten szampon vianek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkty Vianek kuszą, ale Femi bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna gromadka, moją uwagę przykuł szampon Vianek, jestem bardzo ciekawa jego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem szamponu Vianek :). Kusi mnie, ale jeszcze się nie zdecydowałam na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo czekam na opinie na temat tego szamponu Vianek. Pracuje w naturze, mam do niego pelny dostep ale jakos boje sie go testowac :) daj znac jak sie sprawdzil :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co się bać, marka naturalna, na pewno nie zaszkodzi.

      Usuń
  8. nic nie znam :( ale zainteresował mnie Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio chciałam kupić sobie olejki z Nacomi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają dość duży wybór tych olejków.

      Usuń
  10. Szampon zaciekawił mnie chyba najmocniej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Vianek jeszcze u mnie nie gościł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojj VIANEK i NACOMI :) Ta pasta UTREKRAM jest interesująca. Jak się sprawdziła? Jak smakuje? Odświeża?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie jestem z niej zadowolona, dla mnie za mocny smak, podrażnia mi szkliwo

      Usuń
    2. A ja omijalam wersję aloesową, ale skoro pachnie mocno, to niedługo będzie moja:)

      Usuń
  13. Ja ostatnio zaopatrzyłam się w ten szampon i płyn micelarny z serii odżywczej Vianek :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej zainteresowałaś mnie kremem pod oczy i emulsją. Niestety akurat produktów tego typu mam w nadmiarze. Przyznam się, nigdy nie miałam problemów z zakupoholizmem. Nie mam obsesji na punkcie butów czy torebek ale od około roku jak widzę jakiś naturalny ciekawy produkt pod oczy czy do twarzy to nie mogę koło niego przejść obojętnie. Muszę się oduczyć bo naturalne kosmetyki najlepiej stosować świeże, czekanie w kolejce na pewno dobrze im nie robi:)
    Ale ta emulsja bardzo mnie kusi, szczególnie aloesowa myślę, że sprawdziła by się na mojej wybrednej cerze:)
    Ciekawa jestem Vianka, ale na szampon się raczej nie skuszę, mam bardzo złe doświadczenia z szamponami Sylveco...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja byłam raczej zadowolona z szamponów Sylveco

      Usuń
  15. fajne nowości, dziś powinna przyjść do mnie paczka z kremem do twarzy i pod oczy femi CITISIME 24H :)
    jestem ciekawa czy będziemy miały podobne zdanie o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa, ale myślę, że obie będziemy zadowolone.

      Usuń
  16. Jestem ciekawa mleczka do ciała :) reszty też nie znam, więc chętnie poczytam recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremik Femi dotarł dziś do mnie, wersja do twarzy, już przebieram nóżkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystko co od Sylveco i Vianka. :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakiś czas temu myślałam nad tym olejem winogronowym, może kiedyś go wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Szampon Vianek bardzo mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.