2016/05/14

Przyjemne majowe nowości


Dziś zapraszam na przyjemny post zakupowy, akurat na sobotę. Zazwyczaj nowości pokazuje pod koniec miesiąca, ale skoro parę rzeczy uzbierało się już w połowie:


Ostatnio częściej robię zakupy w Drogerii Laboo stacjonarnie. Odpada koszt dostawy a ceny są dobre. Mają m.in, Biolaven, Vianek. Odżywkę nawilżającą Vianek dokupiłam do Szamponu odżywczego. Z nowej linii do włosów Bielenda Studio Artisti Proffesional jest Keratynowa odżywka, o świetnym, olejkowym składzie.

W końcu zdecydowałam się na Płyn micelarny z Biolaven, o cudnym, winogronowym-lawendowym zapachu.
Nie mogłam sobie odmówić także Odżywczej Maseczki Peeling do twarzy z Vianek.
W Rossmann kupiłam mydełko Alterra o zapachu Werbeny i Imbiru, a także butelkę filtrującą Dafi, którą pokazywałam na Instagram.


Ostatni zakup ze sklepu Matique.pl. Dwie pasty do zębów Coslys: Miętowy żel do wrażliwych zębów i dziąseł oraz Pasta wybielająca z propolisem.




Od razu człowiek czuję się lepiej. Wam też zakupy tak poprawiają humor?


36 komentarzy:

  1. Miałam tylko to mydełko Alterry - bardzo przyjemne. Żałuję jedynie, że chyba wycofali to z drzewem sandałowym. Jaki to miało piękny zapach! Ciekawi mnie płyn micelarny z Biolaven.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą jeszcze inne wersje mydeł Alterra, ale na razie muszę sprawdzić jak to działa na skórę.

      Usuń
  2. Ciekawe jak się sprawdzą te kosmetyki Vianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresowałaś mnie tą maseczką do twarzy z Vianka :)Mam ich olejek do włosów i pachnie przepięknie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe że i na olejek kiedyś się skuszę.

      Usuń
  4. Bardzo lubię płyn micelarny Biolaven :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawi mnie płyn micelarny Biolaven

    OdpowiedzUsuń
  6. super nowości, jestem ciekawa tej odżywki z Vianek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka jest ok, na pewno napisze o niej więcej niebawem.

      Usuń
  7. Bardzo udane zakupy :) Nie mogę doczekać się wizyty w Helfach, będę tam w poniedziałek i już przebieram nóżkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też często poprawiają humor, ale bardziej te internetowe kiedy przesyłka jest wyczekiwana:) Jestem ciekawa jak się sprawdzi na maseczka peeling do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bielenda ma produkty do włosów?jestem sto lat za murzynami:P

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa tej odżywki do włosów z Vianka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj poprawiają :) Ja też poczyniłam, tylko że mniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam wielką ochotę na tę odżywkę Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo jestem ciekawa tej keratynowej maseczki :) Zakupy faktycznie każdej z nas poprawiają humor. Szkoda, że nasi mężczyźni czasami tego nie rozumieją ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakupy jak najbardziej poprawiają humor, świetne nowości:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ci się spisuje ta butelka z Dafi?

    OdpowiedzUsuń
  16. Vianek i Biolaven - najlepsze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koniecznie daj znac jak sprawdza sie peeling Vianka jestem bardzo ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja tez wolę zajrzeć to stacjonarnego sklepu z eko kosmetykami niż kupować przez internet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowe kosmetyki do włosów Bielenda są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Produkty Vianka strasznie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na recenzję tej maski z Vianka ;) Ciekawe, jak się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam ochotę przetestować coś z firmy Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciekawią mmie pasty Coslys, więc z niecierpliwością czekam na twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  24. też się zaaopatrzyłam w tą maseczkę Vianek :) Kosmetyczne zakupy cieszą mnie najbardziej!

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.