Ulubione w tym miesiącu


Dawno nie było ulubieńców, a to dlatego, że nie chce pisać ciągle o tych samych kosmetykach. Obecnie moja pielęgnacja jest raczej minimalistyczna i nie dokupuje zbędnych kosmetyków, zapasy uzupełniam na bieżąco. Jednak z tej gromadki maja udało się wyłonić czterech absolutnych faworytów, po których sięgam z przyjemnością. 



  • Vianek Szampon Odżywczy z ekstraktem z mioduki. Pisałam o nim przy okazji majowej aktualizacji, Tutaj.  Zdania nie zmieniłam, a nawet mój zachwyt wzrósł . Szampon bardzo dobrze służy moim włosom i skórze, dobrze się pieni i zmywa oleje. 
  • Coslys Miętowy żel do mycia wrażliwych zębów. To moje odkrycie wśród naturalnych past do zębów. Dawno nie miałam pasty, która byłaby tak wydajna, przyjemna w użyciu. Pasta dobra do moim wrażliwych zębów, dziąseł. Już po kilku dniach znosi problem z "łupaniem" zębów. Przyjemna w stosowaniu, pieni sie jak pasty drogeryjne, ale nie "wyżera" mi śluzówki. Bez fluoru. Pasta Stąd
  • Vianek Odżywcza Maseczka Peeling z mielonym lnem. Kupiłam, bo potrzebowałam peelingu. Produkt okazał się świetnym 2w1. Bardzo dobrze oczyszcza, złuszcza. Drobinki lnu są akurat, nie za mocne, nie za słabe.  Konsystencja tłustego kremu, z olejkami pasuje mojej cerze. Po zmyciu maseczki nie trzeba już dawać kremu, a w dodatku cera zyskuje lepszy koloryt dzieki zawartości oleju rokitnikowego. 
  • Dr.Hauschka Dezodornat z szałwii i mięty. Zaczęłam go używać kiedy zrobiły się te upały majowe. Jestem zaskoczona jego skutecznością. Co prawda aplikację trzeba powtórzyć po południu, ale to nic nowego w naturalnych deo. Jednak ten produkt nie zawiódł moich oczekiwań. Stosowanie uprzyjemnia piękny, naturalny zapach mięty, szałwii i cytrusów. Nie jest on jednak mocny i nie wchodzi w reakcje ze skórą. Za parę dni recenzja. 


34 komentarze:

  1. Czy ten szampon nie plącze włosów? Bo ostatnio tylko na takie trafiam..

    OdpowiedzUsuń
  2. wypróbuję ten szampon Vianek ze względu na moją skórę głowy , która jest kapryśna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też kapryśna, ostatnio umyłam Niveą i łupież zaczął się sypać

      Usuń
  3. Vianek strasznie ładnie wygląda :) opakowania bardzo mi się podobają. Ale nadal nic od nich nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kuszą mnie kosmetyki do włosów Vianek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Vianek ma fenomenalne kosmetyki. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiłaś mnie tym deo Hauschki, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę w końcu wypróbować jakiś produkt marki Vianek, bo jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wiedzieć, na dniach planuję zakup jakiegoś fajnego peelingu do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się tej paście przyjrzeć dokładnie bo szukam czegoś nowego bardziej naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moją opinię na temat szamponu znasz, jednak dobrze, że u Ciebie spisuje się lepiej :)
    Czuję się pokuszona deo od Hauschuki, już jakiś czas temu go oglądałam, jednak dość wysoka cena odwiodła mnie od zakupu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, każdy ma inną skórę, inaczej reaguje, ja to rozumiem. Wiele osób narzekało też na Sylveco szampony a u mnie nawet ok.

      Usuń
  11. zaciekawił mnie ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę wypróbować produkty firmy Vianek, dużo dobrych opinii jest na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawi mnie szampon Vianek, stosowałam już szampon z linii Biolaven i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze ciekawe produkty. Ja pokochałam krem pod oczy Dr. Hauschka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. zaciekawił mnie dezodornat z szałwii i mięty.. czekam na recenzję :-) marką Coslys również się interesuję ale bardziej w produktach do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z viankiem się jeszcze nie poznałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja mam ulubiony 1 produkt w tym mies:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj kuszą mnie twoi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skusiłam się dziś na maseczkę peeling z vianka :P Zobaczymy czy się spisze :D

      Usuń
  19. Jestem ciekawa kosmetyków Vianek :)

    OdpowiedzUsuń
  20. maseczko-peeling z vianka mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakim cudem przegapiłam ten szampon Vianek, nie wiem. Kiedyś nadrobię, b. lubię szampony Sylveco!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Vianek mi chodzi od dawna po głowie :)
    P.s obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Produkty firmy Vianek są mi zupełnie obce, chyba muszę się zagłębić w ich kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Muszę w końcu wypróbować kosmetyki marki Vianek.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oglądałam wczoraj produkty Dr Hauschka i najchętniej wszystko bym przygarneła:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szykuję się jutro na dermokonsultacje sylveco to może wezmę ten szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Niedługo zamierzam napisać o tej masce,u mnie niestety nie sprawdziła się w 100%.Za to szamponu jestem bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dopiero rozpoczęłam przygodę z kosmetykami Dr.Hauschka.
    Z ich kosmetyków znam tylko Świerkowy olejek do kąpieli na wiatr i niepogodę.
    Ale chętnie poczytam twoją recenzję o dezodorancie z szałwii i mięty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.