2016/06/15

Poranna rutyna, pielęgnacja na lato


Lato za pasem, temperatury coraz wyższe, więc i pielęgnację zmieniam na lżejszą. Dziś podzielę się z Wami, co ostatnio używam.



  • Alterra Szampon i  Żel pod prysznic 2w1 Sensitiv. Kupiłam go ponownie po dwóch latach. Choć wolę żele z Sylveco, ale tu zdecydowanie przemawia cena na korzyć. Właściwości myjące są odpowiednie do porannego odświeżenia delikatnej skóry twarzy, jak i do ciała. Jako szampon nie sprawdził się, trochę za słabo myję. Teraz potrzebuje czegoś bez zapachu, więc na promocji w Rossmann wzięłam bez wahania ten żel. / moja recenzja
  • Dr. Hauschka dezodorant z szałwii i mięty. Zawsze mam kilka dezodorantów na stanie i używam ich częściej, gdy jest lato. Po deo Dr.Hauschka z przyjemnością sięgam każdego ranka. Uwielbiam jego lekki, ziołowy i cytrusowy zapach oraz delikatne właściwości pielęgnacyjne. Używałam go bezpośrednio po depilacji i wcale nie podrażnia. Produkt na piątkę z plusem. / pełna recenzja 


  • Masmi płatki kosmetyczne 100% bawełny organicznej. Płatki może kosztują więcej, niż te zwykłe z Rossmann, ale naprawdę warto. Są bardzo gładkie, mają delikatne brzegi,  nie pozostawiają włókien na buzi, są też bardzo trwałe. Lubię mieć świadomość, że moja pielęgnacja jest dobrze zbudowana od postaw. Gdy mam tylko możliwość wybrania produktów z bawełny certyfikowanej, to zawsze kupuje takie./  płatki Tutaj
  • Skoncentrowany Hydrolat Oczarowy Laboratorium Cosmeceuticum. Stosuje go zamiast toniku, do porannego odświeżenia twarzy i w ciągu dnia. Bardzo dobrze sprawdza się w tej roli. Nie uczulił mnie, nie podrażnił, pomimo, że zawiera konserwanty (Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate), dla mnie te akurat są bezpieczne. Butelka jest z ciemnego szkła, pojemności 100ml, posiada wygodny atomizer. Jednak ja najpierw spryskuję wacik, a później przecieram nim twarz, dzięki czemu łatwiej mi pozbyć się zanieczyszczeń. Zapach jest naturalny i nie meczący, ciężko mi go określić? taki lekko kwaskowy./ Hydrolat do kupienia np. Tutaj 
  • Martina Gebhardt Emulsja pielęgnacyjna z aloesem do skóry wrażliwej. Zużyłam już ponad połowę tej cudnej emulsji. Jest ona bardzo lekka, ale jednocześnie dobrze chroni cerę w ciągu dnia. Koi podrażnienia, zaczerwienienia. Wszelkie wypryski szybciej się goją, a buzia nie świeci się. Mój ideał na dzień, na wiosnę i na lato. / pełna recenzja 
  • So bio etic Krem pod oczy z bio aloesem. Kolejny super kosmetyk z aloesem, który dobrze mi ostatnio służy.  Na noc lubię coś treściwego, ale na dzień wolę lżejsze kosmetyki. Krem z So bio etic ma konsystencję pomiędzy emulsją a żelem, szybko się wchłania i nie daje prawie żadnej wyczuwalnej warstwy. Jest wprost idealny pod makijaż i na lato. Lekko napina okolice oczu, znosi poranną opuchliznę i rozjaśnia cienie. Zapach ma subtelny i faktycznie czuć ten aloes. To 15 ml starczy mi na długi czas, a wygodne opakowanie z pompką zapewnia higieniczne dozowanie. /Skład Tutaj
  • Sante Naturkosmetik Balsam do ust. Nie znalazł się na zdjęciu przez przypadek, jednak to mój ulubiony produkt do ust. Bardzo dobrze nawilża, lekko natłuszcza. Służy mi i za balsam i za lekką, transparentną pomadkę do ust. Naprawdę polecam, a seria jest limitowana, więc śpieszcie się / do kupienia Tutaj

33 komentarze:

  1. Świetny zestaw, najbardziej zaciekawił mnie krem z aloesem :)

    http://domatores.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic z prezentowanych kosmetyków, bardzo zaciekawił mnie hydrolat oczarowy, ciekawa jestem jak by się sprawdził przy suchej skórze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie rano to zawsze tylko mycie mydłem marsylski, a potem kwas hialuronowy+ olej z malin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też myję mydłem marsylijskim tylko zazwyczaj na wieczór :)

      Usuń
    2. Wcześniej też myłam buzie mydłem z rana, ale stwierdziłam że to nie potrzebne. Wystarczy umyć wieczorem.

      Usuń
  4. ciekawi mnie hydrolat oczarowy ;) wcześniej go nie stosowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic z tego zestawienia nie miałam, ale produkty z aloesem w 99% przypadków bardzo dobrze się u mnie spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny zestaw :) emulsja aloesowa bardzo mnie kusi, ale mam w zapasie serum z now food

    OdpowiedzUsuń

  7. Alterra Szampon i Żel pod prysznic 2w1 Sensiti jest fajnym kosmetykiem, używałam go zaraz po porodzie ze względu na brak zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że i u mnie sprawdzi się w tej sytuacji.

      Usuń
  8. ja znowu muszę poszukać dobrego delikatnego szamponu, chyba zdecyduję sie na sylveco. do rossmanna w ogóle nie chodzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wstępuje bo mam po drodze. Sylveco jak najbardziej polecam.

      Usuń
  9. Miałam ten hydrolat oczarowy i podobnie jak u Ciebie fajnie się sprawdzał :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wpis, nie miałam jeszcze nic z Twojego zestawu kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych produktów ;) Zresztą pomijając Alterrę, to nawet nie znam tych marek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety, nie mam żadnego z tych kosmetyków...Brzmią ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Hydrolat oczarowy lubię, ale ostatnio zdradziłam go z hydrolatem z czarnej porzeczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam żadnego z tych kosmetyków, kojarzę tylko Alterrę, parę razy miałam produkty tej firmy jednak mi sie nie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja polubilam wlasnie te platki rosmanowskie

    OdpowiedzUsuń
  16. Tradycyjnie - nie znam żadnego z tych produktów,aż mi wstyd...

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem pod wrażeniem ekologicznych wacików;) Ja używam popularną rossmanowską isanę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Isana też jest ok, ale czasem lubię użyć coś lepszego

      Usuń
  18. żadnego z tych kosmetyków nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo miły zestaw choć za Alterrą nie przepadam, jednak Sylveco mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hydrolat oczarowy muszę sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  21. W sumie znam tylko hydrolat oczarowy, który naprawdę bardzo lubię ( choć trochę śmierdoli ) :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Krem pod oczy z aloesem brzmi bardzo ciekawie, musi świetnie koić wrażliwą skórę pod oczami!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy zestaw. Bardzo lubię ten Hydrolat Oczarowy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ciekawy zestaw. Również posiadam hydrolat oczarowy :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.