Włosy w czerwcu, aktualizacja


Nareszcie przyszła pora na aktualizację włosów w czerwcu. Staram się dodawać takie co miesiąc. Niestety z moich niedziel dla włosów nie wyszło nic. Moje włosy czasem w niedziele wyglądają najgorzej z całego tygodnia.
Moja pielęgnacja zazwyczaj jest bardzo skromna. Z podziwem czytam wpisy o rozbudowanej pielęgnacji włoso-maniaczek, które potrafią użyć jednorazowo kilka produktów. Jestem leniem, nie widzę potrzeby spędzać pół dnia na aplikacji kolejnych cudów na głowę. Skoro włosy i skóra są ok, po co robić coś więcej?

Mam swój sprawdzony szampon, ulubioną odżywkę o naturalnym składzie i ten duet jak na razie nie zawiódł (szampon i odżywka z Vianek). Produkty dla mnie łatwo dostępne, choć przyznam, że i ja lubię nowości, jednak te wprowadzam z dużą ostrożnością. Ostatnie urozmaicenie, w postaci odżywki drogeryjnej z trochę mniej naturalnym składem (odżywka Bielenda), zdało egzamin. Częściej używam też oleju i widzę pozytywne efekty. Wróciłam po latach do kokosa.

Ze zmian, planuje w końcu wybrać się do fryzjera i nieco pocieniować włosy.Na pewno się pochwalę rezultatem, o ile do wizyty dojdzie ;) często tchórzę i nie chodzę na umówioną wizytę do salonu.




Co obecnie stosuje?
Szampon z serii odżywczej Vianek. 
Odżywki: Vianek nawilżająca i Bielenda z nowej serii Professional (Tutaj i Tutaj).
Olej: Kokosowy Cocomi/virgin (Tutaj). 


32 komentarze:

  1. fajne, gęste, dobrze nawilżone , poskręcane,moje już się tak nie kręcą. jedynie końcówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że robiłaś keratynowe prostowanie, ja lubię moje kręcone.

      Usuń
  2. Jestem zaskoczona, że dobrze Ci służy olej kokosowy. Wszędzie czytałam, że do kręconych włosów nie powinno się go stosować, bo wysusza (?) Mam bardzo podobne włosy do Twoich i jestem w trakcie poszukiwania odpowiedniego oleju :) Chyba zaryzykuję z tym kokosowym...
    www.missplanner.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem zaskoczona, bo wcześniej mi nie służył . Obecnie nakładam go na max pół godziny przed myciem .

      Usuń
  3. Super włosy! U mnie olej kokosowy nie zdaje egzaminu, puszy mi włosy niemiłosiernie, ale inne oleje, np. lniany, arganowy- czemu nie. Jednakże też jestem strasznym leniem włosowym, tzn u mnie to było tak, że jak zainteresowałam się włosomaniactwem parę lat temu, bo moje włosy wołały o pomstę do nieba i zaczęłąm odżywkować, maskować, olejować, laminować, tak okazało się, że te zabiegi bardzo moim włosom pomogły i odrosły zupełnie zdrowe i mocne, no po prostu zupełnie je odmieniły i teraz po paru latach nadal są w formie, dbam o nie, ale powiedziałabym, że raczej podstawowo, dobry szampon, odżywka, czasem olej, dobrej jakości narzędzia nie niszczące włosów i to wystarcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę lat temu też miałam taką fazę, spowodowaną właśnie zniszczeniem włosów przez fryzjera. Przerobiłam wiele kolorów włosów na głowie, wydałam wiele na pielęgnacje, a teraz nie farbuje i oszczędzam na kosmetykach dzięki temu.

      Usuń
  4. Przepiękne masz te kręciołki :) Blask i kolor godne pozazdroszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne loki! Mi nawet po kręceniu takie nie wychodzą :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam naturalnie, więc to zrozumiałe, a często chciałabym mieć proste

      Usuń
  6. Widać, że produkty Vianek Ci służą, Twoje włosy wyglądają rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak myślę, dobrze trafiłam z tym Viankiem

      Usuń
  7. myślałam, że tylko mnie zdarza się stchórzyć przed umówioną wizytą w salonie fryzjerskim:P ale jesteśmy we dwie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądają :). U mnie zawsze się olej kokosowy sprawdza i jest pod ręką, a od fryzjera uciekam już dłuuugo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam tak samo z fryzjerem , nie lubię tam chodzić

      Usuń
  9. Ale Ci się ładnie włoski kręcą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super loczki :) Czasem właśnie takie mi się marzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, Wow, Wow :) Ja nie żałuję swoich włosów, jeśli będzie trzeba zetnę na krótko, ale kocham tą zabawę kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne włosy, widać, że o nie dbasz

    OdpowiedzUsuń
  13. Szamponu i odżywki z vianka jeszcze nie miałam ale kuszą mnie, piękne włoski i skręt <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy bardzo ładne, jednak jeszcze musisz troszeczkę popracować nad zdyscyplinowaniem niesfornych i puszących się kosmyków :)
    Sama wiem jaki to problem, ja też borykam się z puszącymi się włosami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę, aby z moich loków dało się coś więcej wykrzesać , taki typ skrętu, lekko rozwichrzony

      Usuń
  15. Zazdroszczę Ci bardzo gęstości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta gęstość często jest utrapieniem

      Usuń
  16. Podobają mi się - po wycieniowaniu mogą być jeszcze piękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety na razie nie będę cieniować, zrezygnowałam ze strzyżenia

      Usuń
  17. Masz piękne i zdrowe włosy, też myślę, że nie ma potrzeby za bardzo kombinować - przedobrzyć też nie można.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak ja ci zazdroszczę tych loków :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne, uwielbiam loczki:)
    Ja również stosuję bardzo mało produktów i to moim włosom służy. No ale mam zupełnie inny typ włosa:)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.