Coslys Delikatny Szampon do częstego stosowania


Po raz kolejny w pielęgnacji włosów zagościła u mnie marka Coslys. Po tym, jak spodobał mi się
Szampon 2w1 i Lekka Odżywka, postanowiłam, że wypróbuję coś jeszcze. Miałam rozterkę, który szampon wybrać, bowiem mają ich kilka rodzajów. Stwierdziłam, że skoro nie mam większych problemów ze skórą głowy i z włosami, to wezmę taki uniwersalny, odpowiedni dla całej rodziny. Czy to był dobry pomysł?



Gdy po raz pierwszy umyłam tym szamponem włosy, to skrzętnie go sobie zachomikowałam, nie podzielę się z nikim, a co... Szampon jest bardzo delikatny dla moich niesfornych, puszących się włosów, a przy tym oczyszcza skórę głowy łagodnie, bez podrażnień. Prawie ideał.
Miło jest  odpocząć od bardziej intensywnych zapachów, kosmetyk cechuje bardzo subtelna kompozycja zapachowa. Mogą go stosować bez obaw także dzieci. Nie każdemu może odpowiadać ta delikatność szamponu, bowiem jego działanie jest właśnie trochę podobne do szamponów dla dzieci...
Dzięki delikatnym naturalnym składnikom nadaje się do częstego stosowania. Kompozycja z wiązówki błotnej, oleju jojoba oraz miodu dodaje włosom jedwabistości i objętości.

Szampon jest odpowiedni dla całej rodziny, spodoba się szczególnie dzieciom ponieważ nie szczypie w oczy.

Kosmetyk nagrodzony w „Guide des Meilleurs cosmétiques 2011-2012”
3 miejsce w kategorii: Szampony do włosów normalnych
7 miejsce w kategorii: Pielęgnacja dzieci - szampony

Skład:

Aqua (water), Spiraea ulmaria flower extract, Sodium coco-sulfate ,Decyl glucoside, Cocamidopropyl betaine , Sodium chloride ,Glycerin, Mel (honey),Coco-glucoside , Glyceryl oleate,Simmondsia chinensis seed oil*,Hydrolyzed wheat protein,Parfum, Coconut alkohol,Sodium sulfate (salt), Glycine soja (no GM soya extract), Dehydroacetic acid (and) benzyl alcohol ,Limonene  (essential oils)

* 99,18% wszystkich składników pochodzenia naturalnego
* 100% składników roślinnych z rolnictwa ekologicznego
* 10,75% ogółu składników z upraw ekologicznych

Szampon Coslys posiada tylko niezbędne,  delikatne substancje myjące. Wysoko składu znajduje się wyciąg z wiązówki błotnej o właściwościach przeciwzapalnych i antybakteryjnych.  Po substancjach myjących znalazły się także: gliceryna, miód, olej jojoba i proteiny pszenicy.

Dla mnie im krótszy skład, tym lepiej. Nie trzeba się męczyć z analizą i mniej potencjalnie alergizujących substancji. Co prawda, tu też jest Parfum, lecz szampon pachnie tak słabo, że nie obawiałam się tego zapachu.
Delikatny Szampon Coslys ma lekką, żelową i przezroczystą konsystencję. Tubka jest miękka i dobrze jest z niej szampon wydobyć. Powstała piana nie jest zbyt uboga, akurat taka jak lubię. Włosy myję zawsze 2 razy, oraz nakładam po myciu odżywkę (szkoda, że nie mam tej z Coslys, bo świetnie by się uzupełniły).
Myślę, że jednak przyda się drugi, mocniejszy szampon na zmianę, gdyż ten oczyszcza ciut za słabo i po pewnym czasie może nagromadzić się zbyt wiele łoju i naskórka. Dla mnie to nie problem, bo jednak lubię odmianę w kosmetykach i używanie ciągle tego samego staje się nudne.
Polecam Wam ten Szampon jeśli macie wrażliwą, suchą, podrażnioną skórę głowy oraz zniszczone lub puszące się włosy. Będzie też idealny dla młodszych osób w rodzinie.  U mnie sprawdza się dobrze, a  jego cena nie jest wygórowana, jest bardzo wydajny.


Ważność 12 m-cy od otwarcia
Cena 34,99 zł/ 250 ml/ Matique.pl


16 komentarzy:

  1. Moje włosy też są podatne na puszenie się, więc chyba też by mi spasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według Twojego opisu jak najbardziej powinien mi spasować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko lubisz delikatne szampony to Tak, będzie jak najbardziej ok.

      Usuń
  3. W sumie bym umyła nim czupryne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię tego typu szampony, ale często przelatam je właśnie z troszkę mocniejszymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu mam obsesję na punkcie pielęgnacji włosów więc ten szampon chyba wpadnie na moją listę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja, zwłaszcza, ze jak piszesz jest to dosyć wydajny szampon i ma bardzo dobre działanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę,że mogłabym się z nim polubić - w końcu myję włosy co drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też raz na czas lubię użyć coś słabszego :) Skład ma super !

    OdpowiedzUsuń
  9. Moje ostatnio się puszą :( Muszę go spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się, że szampon jest w tubce, chętnie bym się na niego skusiła. ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.