2016/07/29

Kosmetyczna lista zakupów na 3 kwartał 2016


Bardzo dawno nie pisałam żadnej kosmetycznej listy zakupów. Stałe czytelniczki bloga mogą się domyślić dlaczego, moja uwagę przykuwały inne sprawy. Jednak poczułam się już troszkę tym wszystkim przytłoczona. Kobieta w każdym stanie czy sytuacji życiowej chce czuć się dobrze i zadbaną. Dlatego dziś moja lista zakupów do realizacji na trzeci kwartał.



Szampony La Saponaria
verdissimi.com
Byłam zachwycona Balsamem do włosów z tej firmy - klik, dlatego chciałabym wypróbować teraz szampon. Rozważam wybór pomiędzy szamponem tradycyjnym lub takim w kostce. Pewnie zdecyduje się na ten w butelce, bo taka forma dozowania jest wygodniejsza i szybsza.


Femi kosmetyki ujędrniające:
źródło foto
Dużo dobrego poczytałam zwłaszcza o Olejku Ujędrniającym Flori i mam nadzieję go wypróbować w najbliższym czasie. Będzie mi potrzebna dobra regeneracja po ciąży i jak szybko się tylko da zabiorę się za powrót do formy.


So bio etic Kremy pod prysznic: Mleko Ośle lub Olej Shea
źródło foto
Lubię wszelkie odżywcze, kremowe formuły do kąpieli, bo pozwalają zaoszczędzić czas. Markę So bio etic znam i lubię od dawna, więc na pewno któryś z Kremów pod prysznic trafi w moje ręce.


Mydła naturalne Hagi:
hagi.com.pl
Mydełka Hagi chodzą za mną od kiedy wypróbowałam jedno z nich - klik.  Obiecałam sobie od dawna, że nabędę kolejne egzemplarze i jakoś tak zeszło... marzenia trzeba realizować, nawet te malutkie - kosmetyczne.


Matique.pl
Z Madara mam na oku 2 kosmetyki:
Ultra Oczyszczająca Maseczka Detox - klik 
Aktywna rozjaśniająca  Peelingująca Maseczka Aha - klik
W razie pogorszenia stanu cery sięgnę po którąś z maseczek.


16 komentarzy:

  1. Na mydełko chyba sama się zdecyduje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie polecam. Mydełka Hagi są naprawdę super.

      Usuń
  2. Żadnego z tych kosmetyków nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też przyznam szczerze, że nie kojarzę tych produktów. :) tyle godzin spędzonych w blogosferze i wciąż tyle nieodkrytych kosmetyków :P to lubię :)

      Usuń
  4. Femii, skradło mi w ostatnim czasie serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale może poszukam coś o nich z ciekawości w necie ;)
    Pozdrawiam
    http://mojportret.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. te kosmetyki to dla mnie totalna nowość :) i jestem ich bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  7. jakieś kosmetyki femi też chciałabym wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  8. Femi ubóstwiam, też robię sobie takie listy. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam żadnego z tych kosmetyków :<
    wzajemne obserwowanie? :)
    http://kaayen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. sama bym sie na niektore z nich skusila :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.