2016/07/24

Przyjemne nowości od Nivea : kosmetyki do włosów i do twarzy


Nie dawno Nivea znów przesłała mi miłą paczkę - niespodziankę, którą pokazywałam już na Instagram i Facebook. Jednak pochwalę się też tutaj na blogu. Oto co było w przesyłce:


Kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów farbowanych z linii Color Care&Protect: Szampon, Odżywka, Pianka, Lakier.


Chusteczki Micelarne do demakijażu i Nivea Care Lekki Krem Odżywczy.

Fajnie będzie znów coś przetestować od Nivei. Nie jestem fanką drogeryjnych kosmetyków, jednak Nivea czasem mnie zaskakuje. Tak było w przypadku Kremu do mycia buzi,  który okazał się świetną odżywką.

14 komentarzy:

  1. Od dawna ciekawi mnie ten nawilżający kremik, ale jakoś ciągle nie mogę go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajną paczkę dostałaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pewna, że znajdziesz pomysł na wykorzystanie tych produktów, przyjemnego testowania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z pewnością się przydadzą.

      Usuń
  4. Fajna paczuszka. Ciekawa jestem jakie teraz odkryjesz zastosowania tych kosmetyków.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paczuszka, zazdroszczę! Uwielbiam kosmetyki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ciekawią mnie te kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam jedynie lekki krem odżywczy. Jest niby ok, ale jakiś wielkich efektów nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.