2016/08/24

nowości i zakupy z ostatniego miesiąca

Zapraszam na przegląd przesyłek i nowości z ostatniego miesiąca.



W lipcu postanowiłam powrócić do malowania paznokci po ponad roku przerwy.
Lakiery Lily Lolo z Costasy.pl
3 kolory już pokazywałam na blogu: Soft Coral, 9 to 5 i Miss Scarlet.


Jako Ambasadorka Le Petit Marseillais testuje:
Pielęgnujący Balsam do Mycia Intensywne Odżywianie Masło Arganowe & Wosk Pszczeli
Pielęgnujący Krem do Mycia Intensywne Nawilżanie Masło Shea & Akacja
Kremowy Żel pod prysznic Malina i Piwonia  (recenzja już na blogu)


Przesyłka od Green Pharmacy:
O'Herbal Balsam do Ciała Nawilżający Aloe Vera
mini buteleczki - Szampon i Odżywka O'Herbal , wersja wzmacniająca z tatarakiem
Vis Plantis Peeling Enzymatyczny do twarzy Papaja + Kamelia
Vis Plantis Krem do rąk i paznokci odmładzający Oliwka + Witaminy
Vis Plantis Peeling do ciała Nawilżający z filtratem ze śluzu ślimaka Malina Maroszka + Magnolia


Zakupy na Matique.pl: So bio Krem pod prysznic i do kąpieli Mleko Ośle bez sulfate, 650 ml  - klik


Zakupy na greenline-sklep.pl : Weleda Nagietkowy Krem przeciw odparzeniom
recenzja już na blogu


21 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych produktów z O'Herbal. Widziałam wczoraj szampon i odżywkę w Rossmannie i zastanawiałam się czy kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypróbowałam dopiero szampon i jest on mocno oczyszczający.

      Usuń
  2. Świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne nowości, mam miniaturę szamponu z O'Herbal :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie 6 lakierów kupiłaś? dużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę namiętnie o lakierach z Lily Lolo...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli będę miała okazję, to na pewno kupię pielęgnujący Krem do Mycia Intensywne Nawilżanie Masło Shea & Akacja, lubię produkty kremowe bo mam suchą skórę

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę sporo nowości - to czekam na ich recenzję

    OdpowiedzUsuń
  8. Też testuję LPM :) Na razie moim ulubieńcem jest krem pod prysznic masło shea i akacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie użyłam tego żelu Maliny i Piwonia.

      Usuń
  9. Ja również mam przyjemność być Ambasadorką LPM - GRATULUJĘ i życzę Ci pachnącego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. żel malina i piwonia LPM niedawno sobie kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawi mnie oferta Le Petit Marseillais, jeszcze nic nie miałam z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe nowości u Ciebie zawitały, życzę miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mogę się napatrzeć na te lakiery Lily Lolo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe nowości, niech Ci wszystko dobrze służy.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Również dostałam przesyłkę od Green Pharmacy, używałam peeling do twarzy i jest na prawdę fajny! :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.