Pianka i Lakier do włosów Nivea Color Care&Protect


Moje włosy nie są farbowane, a stylizowałam je 2 lata temu na wielką okazję. Mam kręcone, suche włosy i unikam tego typu produktów, m.in. ze względu na zawartość wysuszającego alkoholu w składzie. Pojemniki pod ciśnieniem to też nie jest dobry wybór.

Obawiam się, że nie uda mi się dobrze wyczesać włosów po zabiegu ich stylizacji. Zmywanie tylu warstw kosmetyków, sami wiecie, jest uciążliwe. Może kiedyś uda mi się nauczyć ładnie stylizować fryzurę i używać tego typu rzeczy?
Tymczasem Zestaw powędrował do mojej kuzynki: Pianka i Lakier z linii Nivea Color Care&Protect. Kuzynka ma włosy farbowane, lubi sobie układać wymyślne fryzury, nie jest testerką, a zwykłą konsumentką nie zwracającą uwagi na składy kosmetyków. Według niej te produkty są jak najbardziej wysokiej jakości. Pianka w połączeniu z lakierem bardzo dobrze utrwalają fryzurę. W opinii kuzynki utrwalenie to jest bardzo mocne i włosom nie straszny jest nawet wiatr. Co do działania na kolor, to nie jesteśmy w stanie stwierdzić, czy ma jakiś wpływ, w każdym razie fryzura ładnie się błyszczy.  Zapachy kosmetyków są bardzo przyjemne. Kuzynka oceniła ten zestaw pozytywnie.

Kosmetyki Nivea Color Care & Protect znajdziecie w drogeriach.

Informacje producenta - Tutaj.

9 komentarzy:

  1. do włosów farbowanych, więc nie dla moich

    OdpowiedzUsuń
  2. gdyby mi się trafiła ta seria to też musiałabym oddać ją komuś do testów. ja również nie stylizuje swoich włosów za pomocą takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś i dla mnie to buble :)

    OdpowiedzUsuń
  4. produktów do stylizacji nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swego czasu używałam dużo pianek, w tym Nivea. Teraz pozwalam włosom schnąć tak jak im się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam suche i kręcone włosy więc unikam takich klejących kosmetyków

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.