Włosy w sierpniu + pielęgnacja z Nivea


Przyszedł czas na sierpniową aktualizację długości i stanu włosów. Z pielęgnacją byłam ostatnio na bakier i pewnie jeszcze jakiś czas tak będzie. Musiałam zaniechać moje ulubione rytuały, niestety brak czasu, dziecko wypełnia każdą chwilę. 

 Szampon drogeryjny uratował sytuację.  Mimo wszystko włosy wyglądają dobrze. 


Chciałam Wam pokazać interesujący duet z Nivea Color Care & Protect , Szampon i Odżywka do włosów farbowanych. Moje włosy nie są farbowane. A z tego zestawu używam tylko Szampon i włosy są w dobrej kondycji. Zdaje sobie sprawę, że to zasługa silikonów.  Pewnie nie wyobrażacie sobie tego, lecz obecnie myję włosy co parę dni. Mimo wszystko szampon dobrze oczyszcza, włosy i skóra głowy zachowują świeżość, nie przetłuszczają się, są błyszczące i gładkie, brak puszenia. Włosy często mam związane w kucyk. Trzeba jakoś przetrwać ten gorszy czas, a czasem w życiu są ważniejsze sprawy niż wygląd włosów. 


O produktach Nivea możecie poczytać Tutaj.  Pod tym linkiem jest również skład.
Link do lipcowej aktualizacji - Tutaj.


11 komentarzy:

  1. ja teraz często wiążę włosy w kucyki lub koki, bo mi w rozpuszczonych za gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie piękne, długie włosy!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja wyobrażam sobie mycie włosów co parę dni bo sama tak robię, mój skalp jest suchy, włosy nie przetłuszczają się, długo wyglądają świeżo.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie się prezentują, urosły bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz przepiękne WŁOSY - aż się nie mogę na nie napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.