Fuksja od Lily Lolo: Lakier w kolorze Carnival


Dziś będzie szybki i przyjemny wpis, taki jak lubię, z lakierem do paznokci. Bardzo mi się tęskniło do malowania paznokci, więc od kiedy mam te nowe lakiery Lily Lolo wykorzystuje każdą wolną chwilkę, aby sobie ładnie pomalować paznokcie.



Przedostatni z kolekcji lakierów Lily Lolo jakie pokazuje na blogu:

Carnival

Lekki, delikatny dla płytki paznokciowej lakier Lily Lolo z formułą 8-free nie zawierają toluenu, DBP, formaldehydu, żywic fenolowo-formaldehydowych, kamfory, parabenów, ftalanów, ksylenów oraz ethyl tosylamide resin. To doskonały wybór dla Pań, które szukają zdrowszej wersji lakieru, aby móc cieszyć się kolorem na paznokciach.

  • paleta 6 klasycznych odcieni
  • doskonała trwałość
  • szybko wysychają
  • piękne, lśniące wykończenie
  • łatwa aplikacja
  • wolne od toluenu, DBP, formaldehydu, żywic fenolowo-formaldehydowych, kamfory, parabenów, ftalanów, ksylenów oraz ethyl tosylamide resin
  • odpowiednie dla wegan


Carnival - lekki lakier do paznokci w odcieniu intensywnego różu.

Skład na opakowaniu:


1 warstwa lakieru, bez bazy i topu. Trwałość standardowa, manicure zmywam po paru dniach. Lakier nie tworzy odprysków, nie ściera się z końcówek. Wiadomo, nie jest to hybryda, więc co 3- 4 dni trzeba zmienić. Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z kolejnego koloru.







23 komentarze:

  1. Cudny kolor, takie lakiery najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne krycie przy jednej warstwie i smug nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Lakier się nakłada idealnie.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mam wszystkie, ale to jedyne lakiery jakie posiadam. Nie kupuje już tych tanich lakierów.

      Usuń
  4. Naprawdę ładny kolor. taki w moim stylu.

    Ale to taki sorbet/lżej kryjący lakier, czy kremowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej lekki ale krycie ma dobre. Dobra konsystencję ma i szybko się nakłada.

      Usuń
  5. Kolor wpadł mi w oko :) Nie miałam jeszcze nic od Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kolor! :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś uwielbiałam takie wyraźne róże na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem wielką fanką fuksji, więc jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny kolorek - mam obecnie podobny na paznokciach u stóp :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.