2016/09/09

sierpniowy projekt denko



Sierpniowe denko trochę późno, ale lepiej późno niż wcale. Miałam już wyrzucić te puste opakowania, bo myślałam, że nie będzie czasu napisać tego posta.  Mimo wszystko piszę: 




Pielęgnacja ciała:



  • Coslys Żel do higieny intymnej z wodą różaną.Bardzo wydajny, starczył mi na kilka miesięcy, co w przełożeniu na cenę jak najbardziej się opłaca. Był również bardzo skuteczny, zwłaszcza po porodzie okazał się niezbędnym. /recenzja.
  • Nivea Jedwabisty Mus do mycia ciała pod prysznic Creme Soft z olejkiem migdałowym . Zaskoczenie, co do składu i co do działania. Mogę polecić z czystym sumieniem. / recenzja
  • Le Petit Marseillais Kremowy Żel pod prysznic Malina i Piwonia. Skład nie idealny, ale za to co za zapach. Zużyliśmy z przyjemnością. /recenzja



Pielęgnacja zębów:


  • Urtekram Ekologiczna Pasta do zębów aloesowa bez fluoru. Próbowałam się do niej przekonać, ale smak ma naprawdę paskudny.  / recenzja 
  • Coslys Wybielająca Pasta do zębów z propolisem. Pasty używał mój mąż, jest trochę mocniejsza niż wersja do wrażliwych zębów. / recenzja 


Pielęgnacja twarzy/ust/ kosmetyki uniwersalne:


  • Sylveco Brzozowa Pomadka ochronna. Kupuje stale. Polecam. 
  • Eco Cosmetics Balsam do ust w sztyfcie z owocem granatu i oliwą z oliwek. Trochę gorszy niż Pomadka Sylveco. Raczej nie kupie./ recenzja
  • Femi Odmładzający Krem pod oczy. Najlepszy Krem pod oczy jaki miałam, polecam. /recenzja
  • Martina Gebhardt Emulsja Pielęgnacyjna z Aloesem. Przez pomyłkę drugi raz w denku. Jakoś mi się zapodziała buteleczka. Krem jak najbardziej polecam./recenzja
  • Polny Warkocz Mazidło Konopne Krem do cery tłustej i trądzikowej. Ostatecznie zużyłam do innych celów, bo na lato okazał się za ciężki do twarzy, ale zimą chętnie do niego wrócę. /recenzja
  • Nacomi Olejek z Pestek winogron. Jak to olej- wielofunkcyjny. Stosowany do demakijażu twarzy, ale też jeden z olejów, jakich używałam w ciąży. Czy skuteczny? Rozstępów nie mam, więc chyba tak. /recenzja
  • Próbka Go Cranberry Lekka formuła Krem nawilżający do twarzy na dzień , cera normalna, mieszana i tłusta . Jak to próbka, trudno mieć zdanie czy dobry czy nie, ale konsystencję miał przyjemną.

26 komentarzy:

  1. też mam wersję migdałową :) fantastyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie zapach LPM słaby jest. Wąchałam lepsze żele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę pomyśleć nad tą pomadką z Sylveco :D

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę wypróbować to mazidło ale właśnie na twarz

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie cały czas kuszą żele Le Petit Marseillais, ale mi nie po drodze żeby je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wyciągnąć mój żel z maliną i piwonią. Zatęskniłam za tym zapachem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten olej z Nacomi właśnie kupiłam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. muszę wypróbować pomadkę sylveco:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko pomadkę Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe rzeczy :) Tzreba by coś wypróbować z tego :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawe denko, a kremy Femi uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z Twojego denka znam tylko żel LPM. Zastanawiam się nad musem do mycia ciała pod prysznic, bo opinie są bardzo różne.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tych rzeczy miałam tylko ten mus z Nivea. Bardzo go polubiłam, ale jest mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Całkiem fajne denko. Niestety nie znam niczego z przedstawionych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie używam tej pasty Coslys.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pomadka z Sylveco mnie zaciekawiła, mam tą z peelingiem i jest super;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore te zużycia. Mi idzie kiepsko :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam tego żelu z maliną LPM i jest świetny, zresztą jak każdy tej firmy :)Mam też próbki kremu z Go Cranberry, ale jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. z kosmetyków wymienionych miałam jedynie pomadkę Sylveco oraz żel do higieny intymnej Coslys.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.