Ulubieńcy września



Kolejny miesiąc za nami. Przyszła pora na wytypowanie ulubionych kosmetyków. Ciężko było, bo ostatnio coś mało nowych kosmetyków przybywa, brak czasu na zakupy itp. Pokaże Wam jednak dwa kosmetyki, do których wracam i jeden nowy, do pielęgnacji twarzy.



SO BIO Odżywczy krem upiększający Olejek Arganowy


Skład, opis, Tutaj.

O starannej pielęgnacji twarzy nie zapominam i używam nadal moje ulubione kremy naturalne. Obecnie jest to ten z So Bio etic, który zamówiłam sobie na matique.pl. Krem zawiera prawdziwe bogactwo substancji naturalnych: olej arganowy jest prawie na początku składu, czyli jest go sporo, poza tym mamy tu olej sezamowy i wodę z kwiatu pomarańczy, a także wyciąg z liści drzewa arganowego. Konsystencję krem ma lekką, wystarczającą do mojej obecnie przesuszanej po lecie cery. Jest idealny na dzień i na tą porę roku. W opisie jest, że krem ma orientalny zapach a wg. mnie pachnie delikatnie jak guma balonowa.

 Mikkolo Delikatna pianka do mycia włosów:
 Recenzja, skład Tutaj.

Trochę mam niedosyt po tamtej recenzji, bowiem piankę wtedy próbowałam na sobie, a obecnie używam dla dziecka.  W tej roli sprawdza się znakomicie, stosujemy ją do mycia włosów, jak i całego ciała. Początkowo maleństwo myłam mydełkiem dla dzieci, ale skórę miał taką ściągniętą. Po piance nie ma tego uczucia, bo jest ona bardzo delikatna.  Od czasu do czasu tylko daje mu balsam na skórę. Po prawie dwóch miesiącach  pianki jeszcze jest w opakowaniu sporo, także mimo wyższej ceny opłaca się, bo jest ona bardzo wydajna. Na kosmetykach dla dziecka nie ma co oszczędzać.



Biorepair Night pasta odbudowująca szkliwo, na noc

Recenzja, skład Tutaj.

Do  tej pasty wracam co jakiś czas, gdy mam problemy z zębami. Zazwyczaj jest to nawracająca wrażliwość szkliwa oraz  narastanie kamienia nazębnego.  Pasta dosłownie w kilka dni likwiduje nadmierną wrażliwość. Z pastą Biorepair mam poczucie, że moje zęby są właściwie pielęgnowane. Dodatkowo pasta daje wyjątkowo długie uczucie świeżości. Z pewnością najlepsza, jaką kiedykolwiek miałam.

13 komentarzy:

  1. Wszystko jest dla mnie nowością :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnio spotkałam tą pastę, muszę ją wypróbować. ja często mam problemy z zębami

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zastanowić się nad tą pastą, ostatnio mam spore problemy z nadwrażliwością zębów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasta wydaje się idealna dla mnie 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Kosmetyki Mikolo bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nic nie znam :). Bardzo wydajna ta pianka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pianka do mycia mikkolo jest fantastyczna. Nie tylko dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.