Vis Plantis Krem do rąk i paznokci odmładzający


Recenzja kremu do rąk z Elfa Pharm



Firma ostatnio wypuściła kilka nowych linii produktów z zawartością naturalnych składników. Odmładzający Krem do rąk Helix Hand Care ze śluzem ślimaka zapowiada się bardzo ciekawie. Chętnie zabrałam się za jego testowanie, a jakie są wnioski, o tym napiszę dalej.



 Informacje na opakowaniu, skład Kremu do rąk Vis Plantis




Krem ma dawać trwały efekt odżywienia dłoni, koić podrażnienia i chronić od działania szkodliwych czynników zewnętrznych. Ma również zadziałać na paznokcie, które mają się stać twardsze i mocniejsze. Za dobroczynne właściwości odpowiadać ma m.in. filtrat ze śluzu ślimaka, wit. A i E , Oliwa z oliwek, mocznik, masło karite.





Jakie jest działanie kremu Vis Plantis?


 Na obecną porę roku, kiedy jeszcze nie zrobiło się bardzo chłodno krem mi wystarcza, skóra moich dłoni obecnie jest normalna. Nie mam problemów z paznokciami, więc nie wiem jakby podział na takie słabe, ale szczerze wątpię aby kremem coś zdziałać w tym kierunku.

Z kosmetyku tego będą zadowolone osoby lubiące mocno perfumowane kremy, bo i składników kompozycji zapachowej tu nie mało, ale alergicy muszą uważać.

Szkoda, że wartościowe składniki znalazły się w dalszej części składu: Masło shea, mocznik, wyciągi roślinne, a pantenol i oliwa to już prawie na szarym końcu. W składzie jest też silikon i to daje się odczuć stosując krem, który daje śliską powłoczkę, a użyty w większej ilości długo się wchłania.

Jednak jak się wchłonie, to już się nie klei na skórze. Zapach za to utrzymuje się dosyć długo, jest sztuczny, lecz niezbyt uciążliwy dla nosa.

Tubka kremu o pojemności 75 ml kosztuje ok 6,50 zł w sklepie internetowym. Ja krem dostałam z Klubu Elfa Pharm.


Komentarze

  1. Myślę, że takie powierzchowne działanie tego kremu nie zadowoliło by mnie w pełni :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście ? Dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię kremy do rąk i nawet gdybym miała użyć go raz (jedną tubkę) to z chęcią wypróbuję, bo jestem ciekawa zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. W okresie JESIENNO - ZIMOWYM ten kosmetyk jak najbardziej by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go mam. Myślę, że lepiej się sprawdzi jako krem ochronny zimą niż jako nawilżający.

    OdpowiedzUsuń
  5. Parafina... Moje dłonie by mnie wykpiły chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam wcześniej tego produktu, ale raczej nie czuje się skuszona do jego zakupu. Tym bardziej, jeśli tak jak piszesz działa tylko powierzchniowo.

    OdpowiedzUsuń
  7. spotkałam go już na blogach, ze względu na parafinę na pewno się nie zapoznamy, chyba że przez przypadek do mnie trafi

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog