2016/10/30

Foto mix wrzesień, październik


Życie codzienne blogującej mamy bywa ciężkie. Czasem nie można znaleźć nawet chwili dla siebie. Jednak bardzo lubię prowadzić bloga i staram się jak mogę, aby nie obumarł on śmiercią naturalną. Dziś zaproszę Was na wpis z tzw. prywatą czyli kadry z życia uwiecznione na Instagram. 


1.Co obecnie testuje: Filtr Prysznicowy Fitaqua
2. Kremowa Maseczka Nawilżająca Dr Hauschka
3. Nowości z Fitomed: Krem pod oczy i Serum Nawilżające do twarzy
4. Regeneracja zębów po ciąży: GC Tooth Mousse

5. Próbuje wrócić do czytania, kolejna część Sagi Diany Gabaldon z cyklu Obca
6. Moja gwiazdeczka
7. Intensywne ćwiczenia w łożeczku
8. Pałąk do wózka Tiny Love

9. Tosiek , nadal się dobrze miewa, choć były obawy o jego życie
10. Ciasteczka od teściowej
11. Spacery 
12. Jeden kadr z naszego wielkiego dnia - chrzest

Zapraszam na mój Instagram - KLIK

12 komentarzy:

  1. Mieliśmy takie same cmoki ale już się potraciły haha :D Ciasteczka wyglądają przepysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. muszę zacząć czytać książki diany gabaldon. Uwielbiam serial outlander

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę na tego chomiczka i przypomina mi się mój, który nagle przepadł i buch - nie ma go do dziś :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ Twoje Maleństwo słodko się rozciąga w tym łóżeczku :) Bardzo jestem ciekawa efektów stosowania GC Tooth Mousse. Już niedługo takie wsparcie może i mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Żadnego z przedstawionych kosmetyków niestety nie znam... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze chciałam mieć takiego chomika <3

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.