2016/10/12

Projekt denko wrzesień



Przyszła pora na wrześniowe denko, spóźnione, ale jest. W ubiegłym miesiącu zużyłam mało kosmetyków, a dlatego, że powoli schodzę z zapasów i mało kupuję. Możecie to zauważyć, jak regularnie odwiedzacie bloga, we wrześniu nawet nie było posta zakupowego. Skupiam się teraz głównie na pielęgnacji ciała, twarzy. Tym razem w denku dwie kategorie: produkty myjące i pielęgnacja.



 Produkty myjące:

  • Le Petit Marseillais Pielęgnujący Balsam do mycia Masło arganowe, Wosk pszczeli, olejek różany.  Bardzo podobny do Pielęgnującego Kremu do mycia Masło shea z tej samej marki, o którym pisałam Tutaj.  Nie zrobiłam recenzji, bo te produkty wg. mnie prawie tak samo działają, a o składach też już pisałam. Raczej nie kupię. 
  • So Bio etic Krem pod prysznic i do kąpieli Mleko ośle, bez sufate. Uwielbiałam i kupiłabym ponownie. Naprawdę porządny produkt do mycia. Recenzja.
  • Alterra Szampon i żel pod prysznic 2 w 1 sensitive. Trochę mi sie przejadła ta Alterra, więc na razie nie kupię ponownie, ale nie są to złe żele. /Recenzja.
  • Nivea Szampon pielęgnujący Color Care&Protect. Szampon, jak na drogeryjny,   nie zrobił krzywdy, ale nie jestem do końca przekonana do pielęgnacji silikonami. /Recenzja
  • White Flower's Naturalne Mydło solankowe z Morza Martwego. Bardzo sobie chwaliłam, głownie do mycia dłoni, nie wysusza. Kupiłabym ponownie. /Recenzja.



Pielęgnacja:

  • Mikkolo Balsam do ciała. Jeden z najlepszych. Produkt wielofunkcyjnym, do ciała, do twarzy. Na suche partie, idealnie nawilża, lekko natłuszcza. /Recenzja.
  • Fitomed Olej z kiełków pszenicy. Bardzo wydajny. Stosowałam w ciąży na brzuch, rozstępów brak. Zużyłam go też do olejowania włosów. /Recenzja.
  • Babydream Krem do pielęgnacji twarzy i ciała niemowląt i dzieci. Kolejny, wielofunkcyjny krem, który warto mieć pod ręką. Nie tylko dla dzieci.  Świetnie koi i nawilża. Cena niska. / Recenzja.
  • Uriage mini Woda termalna. Zazwyczaj kupuje tylko latem, więc na razie nie planuje ponownie. Obecnie wolę toniki do twarzy .
  • Weleda Dezodorant cytrusowy. Bardzo go lubiłam. Jest skuteczny, posiada dobry skład bez soli aluminium.  /Recenzja.
  • So bio etic Krem pod oczy z bio aloesem. Lekki krem, który stosowałam latem. Chętnie do niego wrócę./Recenzja.


16 komentarzy:

  1. ja całkiem zadowolona byłam z tego żelu LPM, ale ich składy niekoniecznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo zużyć:) ja codziennie po demakijazu używam tej wody termalnej z Uriage.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne denko, uwielbiam wodę termalną uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne denko, sporo zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Twojego denka miałam tylko żel LPM i wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wypróbuję tą wodę termalną i kosmetyki Mikkolo

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel LPM u mnie również szału nie zrobił :P Miałam wersję "kwiat pomarańczy" ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uriage miałam w tym sezonie letnim a ciekawią mnie żele So Bio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupię to mydło White Flowers, już od dawna czaje się na tą markę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam tylko wodę Uriage do której powracam regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pokaźne denko. Z Twoich zużyć miałam tylko żel LPM.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. z produktów myjących LPM to mój faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Imponujące denko, wodę Uriage bardzo lubię i regularnie do niej wracam :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.