Blogmas: Ostatni dzwonek na świąteczne prezenty

Ostatni dzwonek na zamówienie prezentów kosmetycznych pod choinkę. Co niektóre sklepy internetowe zalecały robienie zamówień do 12 grudnia, także może już być za późno na zakupy przez internet. Możecie jednak poszukać zestawów w drogerii lub sklepie zielarskim.
Proponuję oczywiście kosmetyki naturalne, bo sama takie lubię. Poniżej, co wpadło mi w oko, a może i Wam się spodoba:

Zestaw Płyn do kąpieli i pod prysznic Avena oraz Krem do rąk Avena: verdissimi.com
verdissimi.com

Chatelard, Zestaw upominkowy fiołek, Mleczko, Woda toaletowa, Mydło, Woreczek lawendowy - bliskonatury.pl


Olivolio Zestaw Arganowy Balsam do ciała i Krem do rąk - bliskonatury.pl




Woda Toaletowa Aqua Colonia Habanna - green-line.sklep.pl
green-line.sklep.pl


Zestaw Męski potrójnie działający, Krem do golenia i krem pielęgnacyjny z ekstraktem z alpejskiego buku- matique.pl
matique.pl

Kneipp Zestaw na prezent trawa cytrynowa & oliwka - ecco-verde.pl

ecco-verde


Vianek, Zestaw nawilżający do włosów, Szampon i Odżywka  - Sylveco.pl
Sylveco.pl

Zestaw z Szałwią Martina Gebhardt - na ecco-verde.pl
ecco-verde.pl


Sylveco Zestaw Rokitnikowy:
Sylveco.pl


 Vianek Zestaw Odżywczy duży:
Sylveco.pl

Momme zestaw świąteczny - Pierwsza pomoc dla małego atopika:
bliskonatury.pl

12 komentarzy:

  1. Ale fajne zestawy! Podoba mi się pierwszy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne pomysły na prezenty. Ja już prawie wszystko mam kupione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zestawy są fajne na ostatnią chwilę. Zwłaszcza jak brakuje pomysłu na prezent.

      Usuń
  3. Ja już ten etap mam za sobą i już wszystko czeka zapakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw KOSMETYCZNY zawsze jest trafionym PREZENTEM.
    Choć sama mam mnóstwo kosmetyków,to zestawy KOSMETYCZNE zawsze mnie cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam całkiem odmienne zdanie w tej kwestii :)
      Uważam, że kosmetyki to bardzo osobisty prezent, trzeba dobrze znać preferencje kosmetyczne obdarowywanego, bo inaczej będzie wtopa. Ja wiele takich wtop dostałam :D bo niewiele osób wie, jakie kosmetyki lubię.

      Usuń
  5. u mnie rusza właśnie własna produkcja prezentów;) Naturalne kosmetyki zrobione ręcznie sprawiają mojej rodzinie i znajomym najwięcej radości)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, szczególnie ten koszyk w zestawie sylveco :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama dla siebie zamówiłam prezent, Koszyk z zestawem Sylveco;) Kosmetyki zawsze są u mnie mile widziane, zresztą chyba u każdej kobiety ;) Podoba mi się też zestaw odżywczy Vianek.
    Bardzo ciekawy blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam zamiar zamówić sobie sama taki zestaw Vianek, chyba że dostanę pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.