2016/12/05

Foto listopad


Listopad był dla mnie ciężkim miesiącem, stąd też zdjęć nie wiele. Kolki dały się nam we znaki, na szczęście już minęły. Zupełnie inaczej można spojrzeć na wiele spraw, kiedy dziecko jest radosne. Także myślę, że w grudniu łatwiej już będzie mi się pisało i regularność będzie lepsza. Tymczasem zapraszam na krótki przegląd foto listopad:

O czym nie długo na blogu, czyli zapowiedź:
  1.  Szampon przeciwłupieżowy Verdesatiwa dosłownie uratował moją skórę głowy, zasłużył więc na osobną recenzję, która niebawem. 
  2. Nosidełko ergonomiczne Manduca okazało się hitem zakupowym listopada  i z pewnością jeszcze napiszę o nim więcej. 
  3. Nowości z dnia darmowej dostawy: Vianek i Sylveco kupione na greenline-sklep.pl. Same niezbędne rzeczy. 


Trochę uroczych fotek z dnia codziennego:
  1.  Piżamka okazała się nie praktycznym dodatkiem więc już się z nią rozstaliśmy.
  2. Mój niesforny, merdający piesio.
  3. To foto bardzo mi się podoba: Dziecko i pies. 
  4. W listopadzie było sporo dni kiedy przydała się i folia i śpiwór do wózka. 






5 komentarzy:

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.