2016/12/10

100club.pl: Kosmetyki dla dzieci w pielęgnacji dorosłych


Niedawno nawiązałam współpracę z portalem 100club.pl. Jest to miejsce, które łączy ludzi interesujących się zdrowych stylem życia. Znajdziemy tam wiele ciekawych artykułów, portal na razie się rozwija.  Przypadła mi zaszczytna rola ekspertki. Nieśmiało przyjęłam tą propozycję, choć nie wiem jak sobie będę radzić? Jednak taka odskocznia jest mi potrzebna. Może bardziej mnie zmotywuje to powrotu do formy. Będę się starała pisać tam regularnie, tym bardziej, że mam już parę ciekawych tematów.


Zapraszam Was do poczytania mojego pierwszego artykułu:
Czy kosmetyki dla dzieci sprawdzą się w pielęgnacji skóry dorosłych?  tam m.in. o tym jak wykorzystać kosmetyki dla dorosłych, które się nam przydadzą, a które nie. Na co zwracać uwagę, kupując takie kosmetyki dla siebie. Zapraszam :





12 komentarzy:

  1. Też dostałam propozycję, ale odmówiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. GRATULUJĘ i życzę powodzenia a za razem wspaniałych doświadczeń z portalem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś wielka, życzę powodzenia i wytrwałości :)
    co do tematu Twojego artykułu - ciekawy i pożyteczny, ja, zdarza mi się, że sięgam po coś dla dzieci, bo takie kosmetyki kojarzę ze zwiększoną dbałością producenta w kwestii bezpiecznego składu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam szampony dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie :) oby to była wartościowa współpraca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję podjętej współpracy. Chętnie przeczytam Twoje artykuły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasem używam tych dla dzieci - pasty do zębów mają mniej fluoru, szampony czasem mają lepsze składy (czasem ;) ).

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.