Nowości grudniowe


 Dawno nie było wpisu zakupowego. Większość rzeczy nowych wrzucam zawsze na Instagram. Czasu było mało, to i zakupy nie duże, więc nie wrzucałam na blog.   Jest więcej czasu na pielęgnację, stąd i nowości. Zrobiłam zakupy w dniu darmowej dostawy. Pewne firmy postanowiły mi też sprawić przyjemność,  obdarowując mnie.

Przemiła przesyłka od Nivea to Zestaw kosmetyków w metalowym pudełku inspirowanym opakowaniem Kremu, zawartość: Odżywcze Mleczko do ciała, Kremowy Żel pod prysznic, Lekki Krem Odżywczy Care, Pomadka Essential Care, Antiperspirant Stress-Protect. Pudełko można dostać w Rossmann, z tego co wiem. Część zawartości jest już pod prysznicem i  będziemy testować.


Zakupy z Rossmann:
 Dałam się skusić na dwa peelingi do ciała: Wellnes&Beauty na bazie soli morskiej i oleju oraz Evree Super Slim Wygładzający cukrowo-solny. Ostatnio mam fazę na peelingnowanie ciała.
Do koszyka wpadła też Odżywka Petal Fresh Color Protecion Granat i  Jagody Acai. Wydaje się się ciut dla mnie za ciężka, ale zobaczymy jak będzie dalej?


Z dnia darmowej dostawy moje ulubione już kosmetyki Vianek: Płyn Micelarny Tonik 2w1 z serii Odżywczej i Krem do stóp z serii Nawilżającej. Pomadka Brzozowa Sylveco kupiona po raz kolejny.
Skusiłam się też na Kojący Dezodorant Madara , stosuje tylko naturalne dezodoranty i mam nadzieję, że ten sprosta moim oczekiwaniom, niebawem będzie recenzja.


Zamówienie z greenline-sklep.pl to: Zmywacz do paznokci Benecos, Wybielająca Pasta do zębów Argital, Bambusowa szczoteczka do zębów, Tusz do rzęs Benecos Maximum Volume. Mogę Wam polecić już teraz te produkty, oczywiście pełne opinie będą w terminie późniejszym.


Niesamowicie ucieszyła mnie Paczka ambasadorska Le Petit Marseillais: Nowa Linia Algi Morskie&Biała Glinka Pielęgnujący Krem do mycia, Balsam do ciała Algi Morskie&Oligoelementy. Będę testować z przyjemnością, choć to kosmetyki typowo drogeryjne, to mają  w swoich składach parę wartościowych i naturalnych rzeczy.


Napiszcie, czy coś Was zainteresowało ?

Chciałabym poinformować moich czytelników, że przez jakiś czas nie będzie postów z denkiem.

13 komentarzy:

  1. Fajne nowości. Musze zaopatrzyć sie w delikatne miękkie szczoteczki bo mam problem z dziąsłami

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne nowości, a najbardziej w oko wpadł mi tusz i odżywka :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki Vianek bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki LPM mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  5. To masz co kochana testować ;) Będę wypatrywać recenzji ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również otrzymałam przesyłkę od LPM - przyjemnego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również mam paczkę od LPM :) i fajne to pudełko z nivea

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny zestaw Nivea :) Na szczęście udało mi się powstrzymać przed kosmetycznymi zakupami podczas DDD :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.