2017/01/02

Moja zimowa pielęgnacja twarzy



Przyszła pora na zimową aktualizację pielęgnacji twarzy. Obecne temperatury skłaniają raczej do stosowania bogatej i olejowej pielęgnacji.
Moja cera, jak to bywa zimową porą jest sucha, do tego doszły problemy hormonalne. Jestem też ciągle nie wyspana więc pielęgnacja musi być skuteczna.



Oczyszczanie twarzy:


  • Sylveco Arnikowe Mleczko oczyszczające /recenzja . Wracam do niego często w zimowe miesiące, kiedy moja cera robi się sucha i źle reaguje na kontakt z wodą. Mleczko świetnie łagodzi przesuszenia i stany zapalne. Nie trzeba go zmywać wodą, wystarczy przetrzeć skórę tonikiem. 
  • Vianek Odżywczy Płyn micelarny i tonik 2w1 z ekstraktem z nagietka był w ulubieńcach. Kupiłam też kolejne opakowanie płynu. Sprawdził się i jako micel i jako tonik. Świetnie łagodzi cerę i okolice oczu.
  • Vianek Odżywcza Maseczka peeling z mielonym lnem /recenzja , to też powrót. Obecnie służy mi jako peeling. Jest delikatna dla cery. Lubię ją nakładać pod prysznicem na parę minut. W tym czasie myję głowę i robię peeling ciała. Na koniec zmywam maseczkę ruchem masującym. Cera jest odżywiona i wygładzona. Jestem również zadowolona z poprawy kolorytu jaką zapewnia mi ta maseczka.
Pielęgnacja:
  • Vianek Intensywnie Odżywczy Krem do twarzy z ekstraktem z szyszek chmielu, jest przeznaczony na noc, ale ja go stosuje na dzień, bo na noc jest stanowczo dla mnie za lekki. Krem przeznaczony do każdego rodzaju cery, lecz to chyba pomyłka, bo do bardzo suchej, jak moja ostatnio, to jest za słaby, dlatego używam go na dzień i tak często muszę się wspomóc, dodając krople oleju arganowego. Warstwa, jaką pozostawia ten krem jest naprawdę nie tłusta i być może sprawdziłby się lepiej u mnie w letnie miesiące niż obecnie. Krem jest bardziej nawilżający, niż odżywczy, ale i tak nawilżenie ma dla mnie za słabe. Może to kwestia doboru olejów, bo tu mamy w składzie Sojowy, z Pestek moreli i Rokitnikowy, a także Awokado i Wosk pszczeli.  Zapach kremu jest ładny, słodkawy, podobny jak w całej serii odżywczej. Czuję się trochę zawiedziona tym kremem, bardziej byłam zadowolona z Szamponu i Płynu micelarnego z tej serii. 

Kosmetyki do zadań specjalnych.


  • Olej arganowy pielęgnacyjny Bio /recenzja jest świetnym uzupełnieniem pielęgnacji twarzy. Zwłaszcza w zimowe miesiące lubię taką dodatkową warstwę na twarzy.
  • Fitomed Serum olejowe antyoksydacyjne. Zawiera oleje: z czarnej porzeczki, z pestek granatu, słonecznikowy, wit, C i E kwas alfa-liponowy. Nakładam go zazwyczaj na noc, samodzielnie, bo nie potrzeba już dawać kremu, serum jest bardzo odżywcze, treściwe, lecz nie zapycha i nie obciąża cery. Wchłania się dłużej, ale można go stosować i na dzień, jak nie wychodzimy od razu z domu. A jak już się wchłonie (nie całkiem), to pozostaje taka milutka, olejkowa, ochronna warstwa, idealna na zimę. Serum doskonale regeneruje cerę,  mocno wygładza. Działanie widoczne już od pierwszych zastosowań, skóra w dotyku robi się aksamitnie gładka.  Kolor serum jest zielonkawy a zapach naturalny, olejowy. 
  • Fitomed Krem pod oczy aksamitka wyniosła Odżywczy, zdobył moje uznanie i służy mi już od dwóch miesięcy. /recenzja.  Ten krem ma doskonałe właściwości aplikacyjne, wchłania się powoli i nie podrażnia oczu. Na noc daje grubszą warstwę, aby mocniej zregenerować skórę, a na dzień lżejszą.  Dobrze, że krem daje minimalnie tłustą warstewkę, bo zima daje mi się we znaki i skórę pod oczami mam suchą. Obecnie chyba żaden krem pod oczy nie jest w stanie poradzić sobie  z moimi cieniami. 

Jak widać nie wszystkie kosmetyki okazały się idealne i szukam obecnie czegoś do stosowania na dzień, a także na trądzik. Napiszcie swoje propozycje.

23 komentarze:

  1. Vianek i Sylveco to moje odkrycia tego sezonu. A czy próbowałaś pillingu enzymatycznego z Sylveco? Mi pomaga na problemy skórne wywołane tarczycą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę wypróbować, dziękuję za propozycje.

      Usuń
    2. Wypróbuj, bo warto ;) Ja mam ten z korundem ;)

      Usuń
    3. Naprawdę warto. Jedyne, co mi przeszkadza, to jego zapach, ale widzę, że lubisz naturalne kosmetyki, więc nie powinno być problemu;)

      Usuń
  2. Używam teraz tego viankowego micela ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczka peeling to ciekawa propozycja. Oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio miałam ochotę na coś z Vianka, ale jeszcze się po niego nie wybrałam. Coraz chętniej sięgam po polskie marki. Od jakiegoś czasu używam serum LIQ CC light i jestem bardzo zadowolona. Na pewno zastosuję coś u siebie z Twojej pielęgnacji. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię to mleczko Sylveco, a krem Vianka mam w wersji na dzień i fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Vianek to moja ostatnia miłość jednak z peelingiem-maseczką nie polubiłam się do końca. Jako maseczka jest fajna, ale peelingu mi nie zastępuje b jest za delikatny

    OdpowiedzUsuń
  7. Porządna pielęgnacja to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie to też obecnie głównie olejki i kwasy :) używam krem make me bio- przeciwzmarszczkowy. polecam, jest fantastyczny

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko mleczkoo od Sylveco i uważam, że jest bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wypróbować tą maseczkę-peeling z Vianka :) Widzę, że Twoja pielęgnacja cery zimą jest bardzo przemyślana :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny zestaw :) taki przemyślany :) i świetnie skomponowany.

    OdpowiedzUsuń
  12. ostatnio szukałam peelingu do twarzy i kompletnie zapomniałam, że chciałam wypróbować ten peeling- maseczkę Vianek...

    OdpowiedzUsuń
  13. ja sie boje kwasow przy kp nawet w niskim stezeniu

    OdpowiedzUsuń
  14. A czy to serum z Fitomedu można na dzień stosować ? Pod makijaż? Mam cerę tłustą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej pod makijaż będzie zbyt tłuste.

      Usuń
    2. Dziękuję :)
      Szukam czegoś na dzień

      Usuń
    3. Z Fitomed mają serum Lukrecja i ono jest dobre pod makijaż.

      Usuń
  15. Ooo, ciekawie wygląda to serum z fitomedu i krem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.