Lutowe nowości kosmetyczne


Znowu ciężko się zabrać do nowego posta, przedwiośnie nastraja mnie do snu i lenistwa. Poczyniłam od początku miesiąca parę zakupów kosmetycznych, dlatego dziś Wam je pokażę, bo wyjątkowo nie mam ochoty na inny wpis. A lubicie nowości, więc zapraszam. 


Z Klubu Elfa Pharm otrzymałam do testowania:
Mega dużą Maskę Dr. Sante Macadamia Hair , do włosów osłabionych, kiedy ja to zużyję, mam nadzieję, że maska będzie dobra.
Odżywkę Wzmacniającą Basil Element, przeciw wypadaniu włosów. Tą odżywkę już zaczęłam stosować i mile mnie zaskoczyła. Jest rzadkiej konsystencji, zawiera silikony, ale nie podrażniła mojej skóry, nawet ją załagodziła, gdy dokuczał mi łupież, zapowiada się dobrze.
Kremowe, Odmładzające Masło do ciała Vis Plantis , podarowałam od razu kuzynce, gdy poczułam jaki mocny, perfumowany ma zapach. Mam nadzieję , że kuzynka coś mi o nim powie i będę mogła napisać recenzję.
O'Herbal Ochronny Balsam do ust z olejkiem arganowym , czeka na odpakowanie, bo mam nadwyżkę balsamów do ust.
O'Herbal Odświeżający i usuwający zmęczenie Krem do stóp Aronia, ten krem używam codziennie od paru i dni myślę, że jest ok, ale niestety zmęczenia stóp nie usuwa.
Oprócz tego próbki, po kilka sztuk: Szampon Basil Element i Kremy do twarzy Vis Plantis , które już wypróbowałam, więc nie załapały się na foto, ale całkiem dobrze się sprawdziły.





Naturalne zakupy na GreenLine, po raz kolejny bardzo udane.
Vianek Krem BB dostałam w ramach testowania, a reszta to normalne zakupy. O Kremie mogłabym już napisać parę słów: niestety nie nawilża cery wystarczająco, ale moja na razie dochodzi do siebie po mrozach. Kolor kremu BB jest lekko beżowy i przezroczysty, dobrze się dopasowuje. Konsystencja lekka, ale pozostawia wyczuwalną warstwę na skórze. Szkoda, że BB nie jest bardziej opalony, złotawy, a może marka wypuści taki kolor jeszcze?
Masło Shea Biotanic zamówiłam dla dziecka, wiadomo, to klasyk pielęgnacji, uniwersalny. Jednak mrozy na razie odpuściły, więc na buzię dziecka już nie zużyje. Masło na pewno u mnie się nie zmarnuje.
Mydełko Savon du Midi, chodziło za mną od dawna, w końcu zamówiłam. Mega kostka, chyba 150 gram za około 10 zł, jedne z lepszych mydeł jakie znam.  Mydło pięknie pachnie lawendą, to będzie chwila relaksu przy kąpieli. Recenzja mydeł z Karite  Tutaj.
Szczoteczka do zębów bambusowa Hydro Phil , zamówiona po raz kolejny, po recenzję odsyłam Tutaj.



Małe zakupy z Rossmann dla dziecka.
Babydream Med Krem do twarzy , Pielęgnacja podstawowa cery suchej i odwodnionej, zakupiony w cenie nadowidzenia, za ok 5 zł, a krem okazał się świetny. Załagodził przesuszoną na buzi skórę.
Atoperal Baby Plus Pianka do mycia skóra sucha, wrażliwa, atopowa. Szukałam pianki do mycia dziecka, bo ta forma kosmetyku bardziej mi odpowiada, niż żel. Byłam zachwycona pianką z Mikkolo, ale jej cena jest wyższa. Mam nadzieję, że pianka Atoperal sprosta zadaniu.


Pozostałe zakupy z drogerii:
Bielenda Super Mezo Power Tonik, stosuje aby nieco odświeżyć cerę po zimie.  Widzę, że jest łagodny w działaniu i o to mi chodziło. Raczej jestem na tak.
Bielenda Happy End Krem do stóp i pięt z Prawoślazem /  oraz
Nivelazione Ziołowa Sól do kąpieli stóp  -  to zakupy dla męża. Jest problem z potliwością stóp na wiosnę, jak co roku. Jednak nie wiem, czy nie kupić mu czegoś z półki naturalnej, te dwa produkty są raczej słabe, chociaż co do soli, to mam więcej nadziei, że coś podziała.
Baikal Herbals Szampon Oczyszczający, zakupiłam po tym jak szampon Eubiona nie dał sobie rady z oczyszczaniem mojej skóry z łupieżu. Baikal H. początkowo dobrze oczyścił skórę z zalegającego łupieżu, ale na dłuższą metę nie nadaje się do częstego stosowania, bo znów wysusza, błędne koło, ale będę go stosować raz w tygodniu. Fajny, ziołowy zapach.



20 komentarzy:

  1. też mam produkty z klubu ElfaPharm :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przyjemnych testów, ja już ok 2 tygodnie temu dostałam podobną paczkę z Klubu Elfa Pharm

    OdpowiedzUsuń
  3. Super te kosmetyki z GreenLine!

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten krem Babydream, różnie z nim było

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem BB Vianek mnie zaciekawił! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okropne są te produkty O'Herbal, szampony śmierdzą, podrażniają i wysuszają, składy nie są naturalne. Straszna tandeta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'Herbal faktycznie mają składy niezbyt fajne, ale ten balsam do ust jest nawet ok, co mnie zaskoczyło.

      Usuń
  7. Niwelazione Ziołowa Sól do kąpieli stóp,chętnie bym spróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten zielony tonik. Paczka też mi się trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maskę Dr. Sante brałabym w ciemno, świetnie spisuje mi się wersja z olejem arganowym ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno mają być jeszcze inne odcienie tego kremu BB później dostępne. Muszę go chyba jednak kupić i sprawdzić czy mi się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Krem BB Vianek mnie bardzo zainteresował. Taki lekki krem powinien być dobry na cieplejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę tej paczki z Elfa Pharm:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne kosmetyki - przyjemnego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawi mnie BBik z Vianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zakupy :) Ciekawi mnie ta wielka maska do włosów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawi mnie krem BB z Vianka.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.