Jak pić więcej wody? magiczny kubek Sistema


Pojemniki Sistema odkryłam zupełnie przypadkiem, bo szukałam pojemnika do blendera, z materiału BPA free. Ponieważ nie mam czasu chodzić po sklepach i mieszkam na odludziu, w zakupach jak zwykle pomaga mi serwis allegro. Skoro pojemnik nie nadał się do blendera z powodu zbyt małej średnicy, szybko odkryłam dla niego inne zastosowania. Jest to bardzo przydatny kubek do picia. Dzięki niemu od paru dni w końcu udaje mi się wypijać właściwe ilości płynów (woda, herbaty ziołowe i owocowe).



 Sistema Shaker pojemnik na odżywki, koktajle 


Opis producenta:

Funkcjonalna i estetyczna butelka plastikowa- shaker bardzo dobrej jakości do przygotowania i zabrania napoju mlecznego, odżywki, izotoniku, gainera czy po prostu koktailu owocowego ze sobą podczas uprawiania sportów, na wycieczkę, do pracy i szkoły.

Shaker ma doskonale wyprofilowany kształt, dzięki czemu jest bardzo wygodny i bezpieczny w użytkowaniu , wyposażony jest w ustnik typu FLIP TOP ułatwiający picie, gumowa uszczelka zapewnia całkowitą szczelność pojemnika.
Na ściance shakera znajdziemy miarkę, która bardzo ułatwia wykonanie koktailu, gdy zależy nam na dokładnie odmierzonych składnikach.W pokrywie shakera umieszczono system spiral do rozbijania proszku i napowietrzania napoju.

Marka SISTEMA to uznany producent pojemników do żywności od lat z powodzeniem sprzedawanych w Europie, wytwarzanych z grubego tworzywa wolnego od szkodliwego dla zdrowia bisfenolu (BPA free)





Od kiedy mam ten kubek w końcu udaje mi się wypijać odpowiednie ilości wody. Teraz dopiero widzę, jakie miałam z tym problemy. Od razu zauważyłam, że cera w końcu jest właściwie nawilżona. Mam lepsze trawienie, pozbyłam się obrzęków. Również dzięki zmianie nawyków żywieniowych waga poszła w dół.

Kubek ma pojemność 700 ml, a podziałka ułatwia kontrolowanie ilości wypijanego płynu w ciągu dnia. Łatwo sobie obliczyć, ile wody trzeba wypić. Do kubka wlewam wodę filtrowaną z dzbanka Dafi, a także herbatę malinową lub melisę wcześniej zaparzone w dzbanku. To prawda, że mogłabym pić ze szklanki w domu, ale każda mama posiadająca w domu urwisa doskonale rozumie, jak trudno jest znaleźć czas, aby usiąść i spokojnie coś wypić.

Dzięki temu, że kubek ma uszczelki, nic się nie wyleje, nawet gdy kubek się przewróci. Kubek zabieram do torebki, gdy gdzieś muszę wyjść, przez to mam stały dostęp do wody i nie męczy mnie już pragnienie . Ponieważ karmie piersią bywało to bardzo dotkliwe. Nie muszę szukać sklepu, aby kupować wodę, pozwala to zaoszczędzić pieniążki.

Marka Sistema w swojej ofercie posiada również kubek na herbatę i kawę, do zupy oraz mnóstwo przeróżnych lunch box.

Uwagę zwraca doskonałe wykonanie, z grubego plastiku, co ważne materiał jest wolny od BPA.
Cena kubka to ok 22 zł. Z tego co wiem, Sistema jest dostępne również w supermarketach.


7 komentarzy:

  1. Raczej by mi się nie przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że każdy sposób do zmobilizowania się do picia większej ilości wody jest dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej fajne to, jak gdzieś zobaczę to chętnie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że nie zawiera bisfenolu. Bardzo by mi się przydał bo mam w domu filtr do wody redox fitaqua, i szukałam dobrego pojemnika tak aby wodę zabierać ze sobą gdy wychodzę z domu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też staram się pić dużo wody, ale nie zawsze pamiętam o tym, aby sięgnąć po szklankę wody a i nawet pić za bardzo też mi się nie chce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sumie to by się mi przydał taki kubek.

    OdpowiedzUsuń
  7. produkty SISTEMA są dostępne w carrefour. używam ich od kilku lat, mają najlepszą jakość. są zrobione z grubego plastiku. mam kubki i miski do zaparzania zupek z otworem do uciekania pary. są świetne i polecam każdemu.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.