2017/04/06

Gdzie kupić porządne buty, nie tylko na jeden sezon ?


Niedawno miałam nie miłą przygodę, kiedy to kupiłam sobie buty tzw. sieciówkowe i rozpadły się po tygodniu chodzenia. Buty odesłałam i sklep oczywiście uznał reklamację, bo takiej dziury na palcu chyba nie dało się pominąć. Wróciłam do mojego sprawdzonego sprzedawcy.
Mogę Wam go polecić z czystym sumieniem. Kupuje tam od paru lat, ostatnio przeglądałam co nieco modeli wiosenno-letnich. Wpadło mi w oko całe mnóstwo, choć nie mogę sobie pozwolić na tyle par, bo nie kosztują mało, chętnie Wam je pokażę. Wszystkie pary ze sklepu obuwie-lizuraj.pl


1.Czółenka Best But

2.klapki Nursing Care

3.półbuty slip on Lanqier

4.półbuty sportowe M.Daszyński 

5.Balerinki Espadryle slip on Marco Polo

6.Balerinki na klinie Venezia

7.Espadryle Maciejka 

8.Mokasyny Big Star

9.Mokasyny Filippo

10.półbuty Remonte Rieker

11.półbuty slip on Karino 

12.półbuty Wrangler

13.sandały koturny Azaleia

14.sandały koturny S Oliver

15.sandały Rieker

16.sandały Tamaris

17.sandały Venezia


Dajcie znać, czy coś wpadło Wam w oko?
Kupujecie porządne buty na kilka sezonów, czy wystarczą Wam takie na jeden?

13 komentarzy:

  1. Espadryle to dla mnie najwygodniejsze buty na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam sandały Lan-kars z tego sklepu, bardzo porządne buty, przetrwały naprawdę wiele i teraz będę 3 sezon w nich chodzić, bo jeszcze się nadają. Obsługa sklepu też super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, że również znasz ten sklep.

      Usuń
  3. Spodobały mi się tylko sandały S oliver, buty wystarczają mi zazwyczaj na kilka sezonów - dwa trzy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cos bym dla siebie wybrała;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię kupować butów online.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat szukam butów, z chęcią zajrzę do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, również kupuję porządne buty na kilka sezonów, szkoda pieniędzy na buty, które za chwilę się rozlecą. Ja również kupuję buty online, moim ulubionym sklepem gdzie robię zakupy to zalando, kupuję, otrzymuję za darmo, przymierzam, mam dużo czasu na zastanowienie się czy mi się dana rzecz podoba czy nie, chyba że nie uceluję w rozmiar to wtedy od razu zwracam, też za darmo... mam sporo rzeczy z zalando, które mi służą przez lata :) Wizyty w galerii bardzo mnie męczą, więc bardzo się cieszę, że jest takie zalando :D

    OdpowiedzUsuń
  8. zajrzę do tego sklepu, ładne modele, ja teraz stawiam głównie na wygodę. już nie noszę przez kilkanaście godzin szpilek, nadal je lubię ale 30 lat to magiczna liczba, która wiele we mnie zmieniła, chyba na lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety żadne nie przypadły mi do gustu, ale w zasadzie mam zapas butów na nadchodzący sezon, także nie potrzebuję nic nowego.

    OdpowiedzUsuń
  10. WybrałaŚ bardzo ładne butki :-) Sama kupuję buty w sh...a jeśli nie tam to w Deichmannie. - jak dla mnie mają buty niezniszczalne :-) W sieciówkach nie kupuję; -)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne te buty Maciejki :)
    Ja najbardziej lubię Clarks - ale drogie są, niestety, kupuję b. rzadko. Z drugiej strony - są praktycznie nie do zdarcia ;)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.