2017/04/16

Zużyte: Bielenda Super Mezo Tonik i Multi Essence 4w1


Jakiś czas temu w mojej pielęgnacji przewinęły się dwa toniki drogeryjne popularnej marki Bielenda. Przyznam, że kosmetyków nie zużyłam do końca, a dlaczego napiszę w dalszej części. Jednak dzisiaj z nimi się już rozstaje, dlatego napisze co z nimi nie tak.



Bielenda Multi Essence , Multiwitaminowa Esencja do pielęgnacji twarzy, cera sucha i wrażliwa 





Producent obiecuje skuteczne oczyszczenie, odświeżenie i rozświetlenie. Brak uczucia klejenia na skórze. Zwiększenie poziomu nawilżenia, poprawę elastyczności, łagodzenie podrażnień. Za świetne właściwości kosmetyku odpowiada zawartość m.in. filtrat drożdżowy, witamina B complex, betaina, kwas hialuronowy. Z opisu wynika, że stosuje się jak tonik, czyli po oczyszczeniu twarzy, rano, wieczorem i w ciągu dnia. Należy omijać okolice oczu.

Skład: Aqua (Water),Saccharomyces Ferment Filtrate,Betaine, Panthenol, Trehalose,Sodium Hyaluronate, Glycerin,Niacinamide, Calcium Pantothenate,Lactic Acid, Tocopheryl Acetate,Sodium Lactate, Polysorbate 20,Pyridoxine Hydrochloride,Sodium Ascorbyl Phosphate,Maltodextrin, Amylodextrin, Silica,Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin,Phenoxyethanol,Sodium Dehydroacetate,Parfum(Fragrance),Butylphenyl Methylpropional

Skład toniku nie najgorszy, powiedziałabym, że nawet zacny, poza D. EDTA , zapachem nie dostrzegłam w nim nic złego.

Multiwitaminowa Esencja do twarzy Bielenda to po prostu tonik, który dobrze sprawdził się przy mojej skłonnej do podrażnień i przesuszeń cery. Nie sądzę jednak, aby sam tonik zwiększył poziom nawilżenia, czy działał rozświetlająco. Jest jednym z kroków pielęgnacji. Faktycznie nie klei się na twarzy, pomaga oczyścić cerę z resztek brudu, przywraca Ph po myciu.

Posiada 4 funkcje?
Pielęgnuje jak krem - tutaj absolutnie się z tym nie zgodzę, po użyciu toniku trzeba zastosować krem.
Regeneruje jak  maska - jak powyżej, regeneracji twarzy tym płynem nie zauważyłam.
Tonizuje jak tonik - jak najbardziej się zgadzam.
Oczyszcza jak mleczko - nie do końca radzi sobie ze zmyciem tuszu, a używam Mascary Benecos, która nie nie jest trudna do zmycia, mleczko powinno poradzić sobie ze zmyciem tuszu.

Czy wrócę do tego produktu? Trudno powiedzieć.



Bielenda, Anti Age, Super Power Mezo Tonik, cera z niedoskonałościami 




Produkt dedykowany cerze z niedoskonałościami, mieszanej, tłustej, błyszczącej, szarej, z rozszerzonymi porami, z przebarwieniami, z widocznymi zmianami trądzikowymi.
Ma skutecznie oczyszczać i odświeżać cerę. Delikatnie i stopniowo złuszczać, wygładzać zmarszczki, wyrównać koloryt. Przy tym  nawilżać. Zawiera m.in.: niskocząsteczkowy kwas hialuronowy, kwas migdałowy, kwas laktobionowy. Stosować jak zwykły tonik.

Składu nie znalazłam w internecie, przepisałam z opakowania: Water, Niacidamide, Glicerin, Mandelic Acid, Lactobiotic acid, Sodium Lactate, Lactic acid, Hyaluronic acid, Hydrolyzed Glycosamidoglycans , Polysorbate 20, disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexylglicerin, DMDM Hydantoin. Parfum (...)

Z tego co widzę, przy końcu jest  konserwant, pochodna formaldehydu, a także d. EDTA. Z tego powodu Toniku nie kupię ponownie, chyba, że producent zmieni skład. Przeszkadza mi też to, że tonik się pieni.

Jak ze stosowaniem? Moja cera, jak już wspominałam obecnie jest raczej sucha, ale miałam epizod z niedoskonałościami, dlatego kupiłam ten tonik. Liczyłam, że zawartość kwasu jest niska, jak to w toniku i stosowałam go zimą. Nie przesuszył mojej cery,  po aplikacji jednak widziałam czerwone plamy na skórze, które znikały po nałożeniu kremu.  Przy dłuższym stosowaniu (około miesiąc) niedoskonałości zniknęły, cera zrobiła się gładsza. Teraz już nie będę go używać, ponieważ chodząc na spacery, nie stosuje ochrony przeciwsłonecznej.

Czy jest wart zakupu? Można spróbować, jednak jeśli chcemy mocniejszego działania, to lepiej jest kupić Serum z tej samej linii - KLIK, również ze względu na skład.


9 komentarzy:

  1. Miałam ten zielony tonik, dla mnie bez szału, pienił się, trochę lepił, za wiele mi nie zniwelował, a lubił podszczypywać skórę. Zdecydowanie lepsze jest serum z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. a tak mnie ciekawiłs esencja i chyba po nią nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz nazwe esencja beda dodawac do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę sprawdzić tę Bielendę 4w1, jestem ciekawa jak będzie działa u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tycch produktów chyba jeszcze nie używałam, ale też jakoś nigdy mnie nie przyciągnęły

    OdpowiedzUsuń
  6. ja najchętniej używam naturalnych wód kwiatowych.

    OdpowiedzUsuń
  7. znam jedynie ten kwasowy tonik - lubiłam, ale wolę wersję nawilżającą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z nich jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja coraz bardziej lubię kosmetyki Bielendy, marka się wyrabia:)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.