Lirene C+D pro Vitamin Energy


Na początek muszę podkreślić, że nie lubiłam się z kosmetykami Lirene. Te, które stosowałam parę lat temu, często mi nie odpowiadały. Jednak lubię poznawać nowe kosmetyki, dlatego zgłosiłam się do testowania na Ofemininpl. Ankietę już wypełniłam, a dziś opinia tutaj.


OPIS

Po 30. roku życia widoczne stają się pierwsze oznaki starzenia skóry, spada poziom nawilżenia i pojawiają się pierwsze zmarszczki mimiczne. Dodatkowy wpływ na kondycję skóry ma niewystarczająca ilość witaminy D, dotykająca 80% osób w naszej strefie
klimatycznej, co przyspiesza procesy powstawania zmarszczek.

Skóra potrzebuje stymulacji – wsparcia energetycznego i dlatego Ekspertki Laboratorium Naukowego Lirene stworzyły innowacyjne rozwiązanie – kosmetyki C+Dpro Vitamin Energy, zawierające unikalny potrójny kompleks witaminowy:
• Wit. Duo C – hybrydowe połączenie dwóch form witaminy C
1. Aktywna forma lipofilowa, zapewniająca doskonałe wchłanianie. Działa odmładzająco, rozświetla cerę i chroni DNA komórek skóry, niwelując negatywne skutki promieniowania UV.
2. Stabilna witamina C zamknięta w liposomach. Dociera do głębokich warstw skóry, stymulując syntezę kolagenu.
• Wit D pro – stymuluje syntezę receptora witaminy D, likwiduje skutki jej niedoboru w skórze, wzmacnia barierę naskórkową i utrzymuje odpowiedni stopień nawilżenia.
Witamina E – znana i ceniona „witamina młodości”. Skutecznie walczy z oznakami starzenia oraz działa stabilizująco na witaminę C.


W skład linii wchodzą (pogrubione testuje):
C+D Pro Żel myjąco-energizujący do twarzy 30+
C+D Pro Skoncentrowane StimuSerum do twarzy 30+

C+D Pro Krem głęboko nawilżający na noc 30+
C+D Pro Nawilżający krem-żel rozświetlający na dzień i na noc 30+




Skład Żelu do mycia twarzy:
Aqua (Water), Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Cocamidopropyl Betaine, Acrylates Copolymer, Triethanolamine, Hydroxyacetophenone, Disodium EDTA, Cellulose, Mannitol, Lactose, PEG-18 Glyceryl Oleate / Cocoate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Polysorbate 20, Cichorium Intybus (Chicory) Root Extract, Lens esculenta (Lentil) Seed Extract, Ethyl Ascorbic Acid, Lecithin, Lonicera Japonica Flower Extract, Lonicera Caprifolium Flower Extract, Ethylhexylglycerin, Methylparaben, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Parfum (Fragrance), Limonene, CI 77492 (Iron Oxides), CI 12085 (D&C Red No. 36), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 16035 (FD&C Red No. 40).

Skład Serum:
Aqua (Water), Propanediol, Alcohol Denat., Triethanolamine, Carbomer, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Glycerin, Buteth-3, Disodium EDTA, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Ethylhexylglycerin, Sodium Benzotriazolyl Butylphenol Sulfonate, Cichorium Intybus (Chicory) Root Extract, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Cellulose, Mannitol, Lactose, Ethyl Ascorbic Acid, Lecithin, Tributyl Citrate, Sodium Hyaluronate, Lonicera Japonica Flower Extract, Lonicera Caprifolium Flower Extract, Hydroxypropyl Methylcellulose, Tocopheryl Acetate, Polysorbate 20, Phenoxyethanol, Dehydroacetic Acid, Benzyl Alcohol, Benzoic Acid, Parfum (Fragrance), Limonene, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Citronellol, Geraniol, CI 77492 (Iron Oxides), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 12085 (D&C Red No. 36), CI 16035 (FD&C Red No. 40)

Skład Kremu:
Aqua (Water), Isononyl Isononanoate, Cetyl Alcohol, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Olive Oil Decyl Esters, Dimethicone, PEG-75 Stearate, Hydroxyacetophenone, Polyacrylamide, Steareth-20, Ceteth-20, C13-14 Isoparaffin, Lactose, Cellulose, Ethylhexylglycerin, Mannitol, Laureth-7, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Sodium Hyaluronate, Cichorium Intybus (Chicory) Root Extract, Ethyl Ascorbic Acid, Lecithin, Hydroxypropyl Methylcellulose, Polysorbate 20, Lonicera Japonica Flower Extract, Lonicera Caprifolium Flower Extract, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic Acid, Benzoic Acid, Parfum (Fragrance), Limonene, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Linalool, Citronellol, Geraniol, CI 77492 (Iron Oxides), CI 12085 (D&C Red No. 36), CI 19140 (FD&C Yellow No. 5), CI 16035 (FD&C Red No. 40)


Składy są typowo drogeryjne, gdzie przeplatają się peg-i, silikony, wypełniacze, konserwanty, barwniki, zapachy, itp. Najgorzej wypada żel i serum. Krem jeszcze do zaakceptowania, widzę w nim najwięcej wartościowych substancji. Jednak jak ktoś szuka bezpiecznych składów, to niestety żadnego z kosmetyków nie polecam. Znalazłam Paraben w żelu, EDTA w serum i żelu,  dużo nie potrzebnych barwników, w tym rakotwórcze. Alkohol denat. w serum może wysuszać skórę, jeśli jest taka skłonność. Substancję zapachowe mogą działać alergizująco. Oczywiście nie samo zło jest w składach, bo deklarowane substancje czynne również. Ja jednak wolę, gdy kosmetyk składa się z naturalnych komponentów.

Po analizie składu stwierdziłam, że oszczędzę mojej cerze szoku w postaci alkoholu denat. z Serum. Żel do mycia twarzy u mnie przeznaczony jest do mycia ciała i nie zauważyłam, aby wysuszał. Posiada ładny, świeży i energetyczny zapach, niestety sztuczny. Konsystencję ma gęstą i trudno wydobyć go z butelki . Serum ma konsystencję żelową, nie wodnistą, długo się wchłania.

Moja cera bliżej zapoznała się z kremem, który używałam kilka razy na noc. Konsystencję krem ma przyjemną, niezbyt tłustą, jest raczej lekki. Nie wzmaga przetłuszczania, ale czy zapycha to nie wiem? Może wchodzić do oczu, dlatego nie kładłam blisko. Tuż po wchłonięciu daje się odczuć lekkie pieczenie na skórze, które mija. Krem nie wywołał u mnie uczulenia, ale stosuje go krótko. Widzę, że raczej dobrze nawilża cerę i pozostawia taką aksamitną powłoczkę.

Ogólnie całość robi wrażenie wizualnie. Chwyt na znane i popularne witaminy jest dobry i z pewnością wiele osób sięgnie po te kosmetyki w drogerii. Nie są drogie, ceny to około 16 zł żel,  26 zł serum i 24 zł krem. Jak dla mnie wart uwagi jest tylko krem.


Komentarze

  1. ta seria mnie nie kusi, ostatnio zwracam większą uwagę na składy kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  2. W zapasach na pierwsze użycie czeka u mnie serum z tej serii. Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żelu uzywam namiętnie każdego ranka, w kolejce czeka serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co utknęłam na tym, że z kosmetykami Lirene się nie lubię, bo się po prostu nie sprawdzały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie dla mnie z tym składem. Reklama dźwignią handlu, mnie na to nie nabiorą :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Składy faktycznie mnie nie zachęcają, ale dostałam to serum i chyba zaryzykuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że ich składy tak marnie wypadają, lubię Lirene za "płyn micelarny dla cery naczynkowej" i "tonik nawilżający" ale aż boję się wgłębiać w szczegóły :D

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda, to typowo drogeryjne kosmetyki, kiedyś nie zwracałam uwagi na składy, teraz jest inaczej

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubiłam te produkty, choć jestem świadoma, że alkohol i SLES w składzie żelu nie był najlepszym pomysłem :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tę serię i bardzo mile mi się z nią współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Seria wygląda świetnie! Ale skład faktycznie nie prezentuje się za dobrze:/ Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jakos mam zawsze daleko do lirene:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj kupiłam ow krem, dośc przypadkowo, bo zawsze czytam składy, a tu górna połowa składu była w części przysłonięta naklejką i nie doczytałam wszystkiego. A mianowicie dwóch nielubianych przeze mnie składników:silikonu (nie lubię na twarzy) oraz paskudnego polyakrylamidu. Co do reszty jak piszesz: zwyklaczek. Ech życie. No nic, jakoś zmogę. Z Lirene sprawdza mi się jedynie b.fajny żel do mycia twarzy, nazwy nie pamiętam, milusi w użyciu. Podrawiam. PS.Fajna fotka i profesjonalna notka. Super, że podajesz składy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog