2017/06/03

Co mi przybyło w maju - kosmetycznie


Zapraszam na przegląd majowych nowości kosmetycznych. Tak się złożyło, że ostatnio wszystko prawie mi się pokończyło, więc zakupy były spore. A jeszcze i tak nie kupiłam wszystkiego...ciężki los kobiety ;)





  • Lavera BASIS SENSITIV Krem do stóp z bio-makadamią i ziemią mineralną
  • Bioturm Płyn do kąpieli stóp z mocznikiem Nr 81
  • Vianek Normalizujący peeling do twarzy z ekstraktem z szałwii i spiruliną
  • Biolaven Odżywka do włosów z olejem z pestek winogron i olejkiem lawendowym/ wszystko powyżej zakupione Tutaj
  • Sylveco Tonizujące mydło naturalne / recenzja




  • Lavera Orzeźwiający balsam do ciała z bio-limonką i bio-werbeną/ kupiony Tutaj
  • Eau Thermale Jonzac Rehydrate Nawilżająca woda micelarna na bazie wody termalnej/ Matique.pl
  • Bielenda Kojąca Woda Różana / Rossmann
  • Equilibra Extra dermo żel aloesowy Multi-Active / allegro
  • Parodontax Pasta do zębów / Tesco



  • Lirene C+D Pro Vitamin Energy Skoncentrowane Stimu Serum 
  • Lirene C+D Pro Vitamin Energy Odżywczy Krem głęboko nawilżający / oba opisane Tutaj
  • White Flower's Sól do stop z Morza Martwego z dodatkiem oleju z czarnuszki/ Rossmann
  • Nivea HairMilk Mleczna Odżywka wersja do włosów grubych
  • Nivea HairMilk Mleczny Szampon wersja do włosów grubych / testowane dzięki Ofeminin.pl
Sporo tego, opinie postaram się dodać jak już bliżej poznam się z produktami. Niektóre będą już wkrótce, bo część zakupów i współprac jest z początku maja. Tymczasem miłego weekendu. 



11 komentarzy:

  1. Serum z Lirene obecnie testuję :) znam szampon i odżywkę z Nivea!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne nowości, lubię kosmetyki z Biolaven

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę kilka perełek, które sama bym chętnie przetestowała, a niektóre nowości nawet nam się powielają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowości ;) Zainteresowało mnie to serum z Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne nowości, Biolaven lubię najbardziej z pozostałych siostrzanych marek. używam past przeciw paradontozie bo nie tylko mam poważne problemy z zębami ale i dziąsłami od zawsze. ciągle odwiedzam dentystów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo z tego to kosmetyki kompletnie mi nieznane :) Ale bardzo zaciekawił mnie peeling z Vianka i mydełko Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak się u Ciebie sprawdzi ten mleczny szampon. Ja z tej serii miałam szampon, ale różowy i bardzo obciążał mi włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo tego, znam Lirene C+D :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mam peeling z vianka ale nie moge sie przekonac

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to SERUM od LIRENE - jak widziałaś na moim blogu - dobrze Nam się współpracuje :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.