2017/06/09

Mini denko: kosmetyki dziecięce z Rossmann


Nie zbieram pustych opakowań od jakiegoś już czasu. Jednak, gdy nie zdążę o czymś napisać wcześniej, to zostawiam opakowanie do zdjęcia. Dziś trzy produkty z pielęgnacji synka, jakie nam się ostatnio skończyły. Dwa z nich możecie jeszcze kupić w Rossmann, trzeci niestety wycofany. Oto one:


  • Atoperal Baby Plus Pianka do mycia, skóra sucha, wrażliwa, atopowa. Produkt myjący na wysokim poziomie, o dobrym składzie. Uwielbiam formę pianki myjącej w produktach dziecięcych, bo są bardziej wygodne od żeli. Pianka ta faktycznie nawilża, przy tym myjąc skórę. Dobra po korzystaniu z basenu, kiedy woda może wysuszać. Mogłaby być bez zapachu, ale przeżyję, ten zapach akurat nie podrażnia.  Być może kupię ponownie. 
  • Babydream Med Krem do twarzy, pielęgnacja podstawowa cery suchej/ wycofany ze sprzedaży. Kremu używałam głównie do buzi synka, sprawdził się, gdy jest cera zrobiła się sucha, podrażniona. Dobry, treściwy i tłusty krem, o neutralnym zapachu. Pediatra podejrzewał alergię pokarmowe, a ten krem wszystko ładnie wyleczył. Teraz syn dużo przebywa na zewnątrz, więc używamy kremu z filtrem innej marki. Po problemach ani śladu. Szkoda, że już nie ma tej serii w Rossmann. 
  • Tami Kids 100 % bawełniane chusteczki o działaniu antybakteryjnym, do twarzy i rąk. Używamy zazwyczaj poza domem, kiedy nie ma dostępu do wody. Chusteczki o dobrym składzie, nie wysuszają skóry. Ciekawy zapach gumy balonowej. Nie drogie, bo ok 2, 50 zł,  małe opakowanie idealne do torebki. Kupuję stale. 


Skład Kremu Babydream Med:

Skład Pianki Atoperal:





12 komentarzy:

  1. ja zawsze kupuję wielkie opakowania chusteczek ale te po 12 sztuk są idealne do torebki

    OdpowiedzUsuń
  2. pamiętasz może jaka jest cena tej pianki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią skuszę sie na pankę ! Nigdy wczesniej jej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Atoperal lubiłam. Obecnie stosuję tylko kosmetyki Sylveco i Oillan.

    OdpowiedzUsuń
  5. często tak jest, że dobre kosmetyki wycofują, albo ulepszają tak, że tęsknimy za starą wersją

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie ! ale podejrzewam, że seria med nie sprzedawała się dobrze w Rossmann, bo była droższa

      Usuń
  6. Tej pianki nigdy nie widziałam, ale z chęcią się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te chusteczki "do plecaka" mam w torebce i jestem z nich zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusteczki TAMI miałam kilka razy i całkiem mile je wspominam :)
    Wersja TOREBKOWA jest zawsze u mnie mile widziana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te mini chusteczki musze nabyc bo te aluoette sa dosc duze po 20 sztuk w opakowaniu

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.