2017/06/14

Włosy w maju + plan pielęgnacji czerwiec


Ostatnio coraz bardziej lubię tą moją nową długość. Po tym, jak ścięłam w marcu trochę narzekałam na układanie włosów, które nieco odstawały i puszyły się. W maju i w czerwcu trochę podcięłam samodzielnie włosy, które podrosły też sobie i jest już całkiem dobrze.


Z taką długością jest mi wygodnie. Nie jest gorąco, gdy są rozpuszczone. W razie czego mogę  je upiąć, związać i jest jeszcze wygodniej, niż w rozpuszczonych. Kiedyś dążyłam, aby zapuszczać, teraz oczekuję, aby fryzura była wygodna. Chyba się starzeję ... Muszę popracować nad lepszym nawilżeniem kręciołków, ostatnio mam lenia na pielęgnację włosów. Może dlatego, że nie wypadają i ogólnie są bezproblemowe. O ile położę  olej przed myciem, to nie narzekam na suchość.

Kosmetyki stosowane w czerwcu:

  • Bioturm Szampon do włosów przetłuszczających się Nr 101/ zakup nie dawny , wcześniej używałam Petal Fresh i Nivea Hairmilk. Obecnie będę używać już tylko tego z Bioturm, bo chcę dać skórze odpocząć od eksperymentów. 
  • Shamasa Olej z kiełków pszenicy/ Dotychczas stosowany w pielęgnacji twarzy. Będę go używać na długość przed myciem szamponem, nie wiem jak mi to wyjdzie? często zapominam.
  • Biolaven Odżywka do włosów/ zakup majowy, użyłam jej dopiero 3 razy, więc nie mam jeszcze wyrobionej opinii , ale na pewną taką dodam na blog wkrótce. 
  • Bioturm Serum do skóry głowy Nr 5/ recenzja .

Link do poprzedniej aktualizacji w kwietniu - KLIK


11 komentarzy:

  1. ładne włosy, moje całkowicie przestały się kręcić ale to sama sobie zawdzięczam- od keratynowego prostowania, już tęsknię za lokami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się ciągle zastanawiam nad zabiegiem kreatynowego prostowania włosów

      Usuń
  2. Długość jest niesamowita, objętość cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna fryzura :))))) włosy bardzo ładnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  4. Objętość robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych kosmetyków, ale włoski masz piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne włosy, moje też się kręcą z ciekawością poczytam więc recenzje kosmetyków, których używasz. Żadnego z nich wcześniej nie znałam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.