2017/07/22

Instagram: maj - lipiec


Dziś sobota, więc  leniuchuję.......

Haha, dobry żart. Czy mama ma kiedyś wolne? Trzeba jakoś pogodzić te obowiązki, bez tracenia przyjemności z życia, a blog to dla mnie zawsze relaks.
Zapraszam więc na lekki wpis z podsumowaniem Instagram za maj, czerwiec, lipiec (który jeszcze się nie skończył). A tak nawiasem, to mało ostatnio zdjęć. Powodem jest to, że aparat w moim starym smarfonie jest po prostu na wykończeniu.  Bardzo mi wstyd z powodu złej jakości zdjęć. Telefon powinnam już zmienić dawno, ale jakoś o tym zapomniałam, w ferworze obowiązków. Mam nadzieję, że temu problemowi uda się w końcu zaradzić.  Zapraszam na mix zdjęć, lubię fotografie przyrody, ale mój syn też się załapał.

Post udostępniony przez Basia (@krainaurody)


Post udostępniony przez Basia (@krainaurody)


Post udostępniony przez Basia (@krainaurody)


Post udostępniony przez Basia (@krainaurody)




Post udostępniony przez Basia (@krainaurody)


Post udostępniony przez Basia (@krainaurody)


Post udostępniony przez Basia (@krainaurody)


Post udostępniony przez Basia (@krainaurody)



11 komentarzy:

  1. uwielbiam Lily Lolo, kolorówkę i pielęgnację, super truskaweczki, groszku niestety jeszcze w tym roku nie jadłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia 😊 Ta pomadka jest super, bardzo ją lubię ❤️
    www.rinroe.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Truskawki i groszek pychotka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny przegląd :) Uwielbiam piwonie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Truskawki i groszek cuuudownee! ;-)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, synek przesłodki

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zdjęcia z Instagrama, są takie... codzienne :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.