2017/07/01

Niekosmetyczne odkrycia czerwca


W tym miesiącu wracam do postów z niekosmetycznymi ulubieńcami. W końcu nie tylko kosmetykami człowiek żyje. Lubię solidne, ładne rzeczy, ułatwiające życie mnie i mojemu dziecku. Co mi  ostatnio wpadło do koszyka, co warte uwagi i polecenia:



Kostium kąpielowy Ava Garden z motywem egzotycznych kwiatów. Wysokie figi i stanik na fiszbinie sprawiają, że czuję się kobieco i pewnie a motyw kwiatów dodaje pewności. Ava to z pewnością jedna z moich ulubionych, polskich marek bieliźnianych, miałam już kilka biustonoszy od nich i zawsze świetnie leżały, rozmiarówka jest przewidywalna. 



Piwo bezalkoholowe Lech Free Limonka z miętą,  zaskoczyło mnie dobrym składem. Brak syropu glukozowego, za to cukier, dla mnie do zaakceptowania. Zawiera naturalne aromaty, nie tylko sam kwasek cytrynowy. Komentarze, że alkohol poniżej 0,5 % są dla mnie śmieszne, żadnego alkoholu w nim nie czuć.


Duża torba z porządnego, grubego materiału marzyła mi się od dawna. Znalazłam taką przypadkiem w C&A on-line i to w fajnej cenie 34 zł. Torba nie tylko jest pojemna, ale ma też wszytą kieszeń wewnętrzną na portfel i telefon, dzięki czemu jest bezpieczna. 


Koło do nauki pływania Swimtrainer dla mojego syna. Jeszcze nie próbowaliśmy, ale zapowiada się na fajne. Na pewno zdam relację jak nam poszło.


Kolejny dziecięcy gadżet, książki dla bobasa, z dużą ilością wyraźnych obrazków , wyszukałam w sklepie światksiążki.pl. Strony są grube i solidne, obrazki proste, akurat dla dziecka w tym wieku (11 miesięcy). A może macie ochotę na wpis z wszystkimi książkami mojego syna?



19 komentarzy:

  1. Spodobał mi się kostium kąpielowy, ciekawe czy by zdołał zasłonić mój brzuch hihi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zasłania. Tylko radzę brać rozmiar większe majtki bo w pasie wąskie

      Usuń
  2. Mówisz, że ten lech smaczny. To muszę córce kupować, bo po operacji nie wolno jej alkoholu pić, a czasem przy grilu tak smutno być jedyną osobą bez piwa. Więc kupujemy jej takie różne bezalkoholowe :) ale tego nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja również, mam chyba ze 3 w zapasie :)

      Usuń
  4. Ten lech faktycznie smaczny ;) i o dziwo dobry na mdłości ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam się na składach ale też bardzo lubię to orzeźwiające piwo. Piłam u kogoś napój Zbyszko trzy cytryny mięta limonka i też był super, sama nie kupuję takich napoi. Torba z C&A jest cudowna, ja uwielbiam tego typu shoppery. Mam kilka , zamawiam głównie z azjatyckich stron.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten kostium bardzo mi się podoba, bardzo ładny kolorowy stanik i te wstawki na majteczkach

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio polubiłam takie torby :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie zawsze to wkurza, że jest napisane bezalkoholowe a jednak z tyłu widnieje napis, że jakieś tam resztki tego alkoholu są. Na szczęście już od prawie 2 lat nie pije alkoholu, więc nie mam tego problemu, ale moi znajomi często o tym składzie nie mają pojęcia. Świetny strój kąpielowy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba z C&A wygląda bardzo fajnie, lubię takie pojemne worki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie TORBY są jednymi z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam piwko Lech "Bloody Orange", próbowałaś? polecam! :)

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.