2017/08/04

kosmetyczni ulubieńcy - czerwiec lipiec


Dziś piątka - na piątkę ! Moje ulubione ostatnio kosmetyki, które używało mi się bardzo przyjemnie, jednak muszę się z nimi rozstać niestety, bo zwyczajnie dobiją już dna. Trudno będzie znaleźć godnych następców.

  • Make me bio Woda Różana. 100 ml butelka z atomizerem idzie mi szybko, zwłaszcza w takie upały jak dziś. Nie będę robić jej osobnej recenzji, w sumie to starczyła mi na trzy tygodnie. Niby nie niezbędna, ale jak bardzo ułatwia życie. Buzia po tej wodzie różanej jest bardzo dobrze nawilżona, ukojona. Minusem może być atomizer, który dozuje zbyt obficie, ale ja i tak pryskam wpierw na wacik.  Zapach  ma bardzo naturalny, nie męczący. Polecam. 
  • Bioturm Szampon do włosów przetłuszczających, właśnie mi się skończył i umyłam włosy innym szamponem. Od razu odczułam różnicę, włosy w gorszej kondycji, jakieś suche. Dobrze, że skóra głowy nadal nie wariuje./recenzja
  • Bioturm Płyn do kąpieli stóp z Mocznikiem. Sprawdził się i do skóry suchej i na problem potliwości. Bardzo fajny, naturalny skład. Stosowanie przyjemniejsze niż niektórych soli do stóp./recenzja
  • Lavera Balsam do ciała z bio-limonka i bio-werbeną. Latem nie używam balsamu zbyt często, ale jak już muszę to lubię aby był to produkt skuteczny. Tak jest właśnie z tym balsamem. I jeszcze ten orzeźwiający zapach i lekka konsystencja. Uwielbiam go./recenzja
  • Mikkolo Krem przeciwsłoneczny SPF 15. Wiem, że niska ochrona, ale krem bardzo przyjemne stosuje się w wyższych temperaturach. Po pierwsze nie przeciąża cery, po drugie nie spływa. Dla mnie taka ochrona na co-dzień jest OK. /recenzja


19 komentarzy:

  1. Niestety żadnego z nich nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam jedynie wodę różaną :) Lubię tę markę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam Twoich ulubieńców, latem stosuję wodę termalną uriage - idealna na upały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. woda różana u mnie się fajnie sprawdza;) nie wiem jak kiedyś bez niej funkcjonowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. każdy z tych kosmetyków chętnie widziałabym u siebie, podoba mi się ich funkcjonalność

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Make me bio miałam jedynie krem różany. Był przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety wszystko jest dla mnie absolutną nowością :(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię wody różane, tego hydrolatu make me bio jeszcze nie miałam ale do marki mam dużą słabość.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wodę różaną uwielbiam, reszty nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się prezentują :) jeszcze nie miałam okazji używać żadnego z przedstawionych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  11. Żadnego z nich nie znam! Tym bardziej jestem ciekawa ich działania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na tę wodę różaną mam chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wodę różaną z Make Me Bio mam na celowniku :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wodę Make Me Bio bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie niestety zapach tej mgiełki różanej nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.