Kosmetyki 2 w 1: Coslys Żel pod prysznic z Wiciokrzewem


Długo zbierałam się do napisania tego posta. Jakaś niemoc twórcza, albo wrażenie, że ciągle pisze o tym samym na blogu? Marka Coslys była już tu kilkakrotnie. Cóż poradzę, że lubię wracać do sprawdzonych marek. 


Coslys Żel pod prysznic z Wiciokrzewem do bardzo suchej skóry - jest kolejnym, wielofunkcyjnym kosmetykiem, który sprawdzi się do mycia ciała oraz włosów. Cechuje go wyjątkowo delikatna formuła, w której prym wiodą łagodne środki myjące wraz dodatkiem substancji kondycjonujących skórę. Jak się okazało, całkiem też dobry z niego szampon. Akurat skończyłam ten z Wooden Spoon i nie miałam nic innego na wannie, postanowiłam spróbować. Efekty okazały się zdumiewające, teraz nawet mi go szkoda używać jako żelu.


Informacje na opakowaniu:



Skład:



Moja opinia:

Cóż mogę napisać, podoba mi się ten skład: znajdziemy tu m.in. wyciag z Wiązówki błotnej -zaraz na drugim miejscu składu, nieco niżej jest wyciąg z Kwiatu Wiciokrzewu, kompozycja zapachowa jest w 100 % naturalnego pochodzenia, a substancje myjące tu zawarte są bardzo delikatne dla skóry, co nie znaczy, że nie mają działania oczyszczającego.

Włosy po myciu żelem Coslys są wyjątkowo miękkie, błyszczące i zadbane. Produkt nie wykazał działania wysuszającego kosmyki,  a rozczesywanie jest nie kłopotliwe, tak jakbym użyła odżywki. Również skóra jest dobrze oczyszczona, przy dwukrotnym umyciu głowy nie mam problemu ze swędzeniem, nadmiernie złuszczonym naskórkiem, czy łupieżem. Spokojnie mogę myć głowę nawet co trzy dni, gdyż włosy po nim wyglądają nadwyraz długo świeżo.

Żel posiada konsystencję gęstą, ale dobrze się rozprowadza na skórze. Dość ładnie  się pieni i łatwo go spłukać z włosów. Kolor żelu jest trochę mleczno-perłowy.  Zapach, zgodnie z tym co piszą, jest naturalny, delikatny i przypomina woń słodkich kwiatów.




200 ml / ok 35 zł
Coslys Żel pod prysznic/ szampon z Wiciokrzewem kupicie na Matique.pl


Komentarze

  1. Zazwyczaj nie działały u mnie takie uniwersalne kosmetyki do mycia, ale może bym się pozytywnie zaskoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, wracanie do sprawdzonych marek jest rzeczą normalną, więc się nie martw. W 2w1 zwykle nie wierzę, ale musiałabym sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę koniecznie wypróbować ten żel. Dzięki za konkretny, rzeczowy wpis.
    https://odbiciewlusterku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przetestowałabym jego działanie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie działają takie kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusisz, właśnie szukam szamponu który by przedłużył świeżość włosków :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog