Vianek Przeciwłupieżowy Szampon dla każdego?


Kosmetyki Vianek to dla mnie za każdym razem odkrycie. Z przyjemnością więc sięgnęłam po kolejne produkty z tej marki, tym razem jest to: Przeciwłupieżowy Szampon do każdego rodzaju włosów. 


Na pewno dużym plusem jest to, że Szampon posiada formułę 2w1 czyli jest on wraz z odżywką. Będzie pielęgnować i skórę i włosy. Kosmetyki przeciwłupieżowe często mogą wysuszać włosy. A czy w tym przypadku obejdzie się bez odżywki po myciu, o tym dalej.

 Opis na opakowaniu:



Skład na opakowaniu:



Podobają mi się składy wszystkich szamponów Vianek  jakie miałam. Również w tym szamponie nie mam mu nic do zarzucenia. Skład jest naturalny i bardzo mi służy.

Dodam, że moje włosy mają skłonność do przesuszenia, jak to kręcone. Natomiast skóra głowy bywa przetłuszczająca, jak i nie zawsze wolna od łupieżu. Choć stosuje naturalne szampony podrażnienie może zdarzyć się zawsze, często przyczyna  leży po stronie hormonów i stresu.

Gdy tylko zaczęłam stosować ten Szampon akurat miałam nawrót łupieżu i już po jednym myciu problem został wyeliminowany. Włosy nie były przesuszone, pomimo że nie zastosowałam odżywki, dały się rozczesać. Po wyschnięciu nie były napuszone, a fale lekko podkreślone. Oczywiście szampon nie zastąpił odżywki. Jednak efekt po myciu i wysuszeniu  i tak mnie zadowala na tyle, że obecnie używam odżywki co drugie mycie.


Przy dalszym zastosowaniu Szamponu Przeciwłupieżowego Vianek tylko utwierdziłam się w przekonaniu, że kosmetyk ten służy moim włosom, bardzo dobrze oczyszczając i łagodząc skórę głowy.

Wydajność oceniam dobrze, włosy wystarczy umyć jeden raz. Szampon na fajną, trochę żelową konsystencję i jest transparentnego koloru. Zapach jest nie typowo delikatny, jak na szampony Vianek, ani kwiatowy, może trochę ziołowy, nie utrzymujący się po umyciu na włosach.


Komentarze

  1. Też go miałam, choć na początku bałam się, że się nie sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dla kontrastu mam ekstremalnie suchy skalp i nadal używam co kilka myć sulphur. ten szampon muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka produktów Vianka, ale szamponu to nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po Twojej recenzji nam zamiar zakupić. Łupież mnie męczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Vianek mnie nie zachwyca i nawet nie wiedziałam, że mają taki szampon w ofercie, ale akurat z przeciwłupieżowym szamponem chętnie się poznam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie na szczęście problem łupieżu omija, ale warto o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Vianka mam micelka i jest super.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Z całego serca kocham produkty marki Vianek! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam akurat żel do twarzy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam teraz innego szamponu vianek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem go ciekawa, a jak zachowuje się po nim skóra głowy? Masz wrażenie jej oczyszczenia czy neutralnie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Skóra głowy jest po nim bardzo dobrze oczyszczona

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie szampony z odzywka sa za ciezkie, ale moze sie nadarzy okazja to go wyprobuje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog