Preparat 3 w 1 Żel oczyszczający+ Peeling+Maseczka

Żel


Mięta w kosmetykach


Kosmetyki z zawartością mięty wyjątkowo dobrze pasują mi na wiosenne i letnie dni. Mają działanie oczyszczające i dają skórze jakby nowy oddech. Ponieważ moja cera lubi się bardziej przetłuszczać latem, to  szukałam preparatu, który pomógłby też uporać się z niedoskonałościami mojej cery

Lavera  Oczyszczający 3 w 1 Żel + Peeling + Maseczka


Wiem, że tego typu produkty bez trudu znajdziecie w drogeriach stacjonarnych. Ja tym razem zamówiłam w moim sprawdzonym już sklepie: greenline-sklep.pl



 Informacje na opakowaniu Praparatu Lavera 3w1




Moja recenzja Preparatu Lavera 3w1 


Po raz kolejny nie zawiodłam się na kosmetyku Lavera. Cechuje go duża skuteczność, a obietnice producenta kropka w kropkę sprawdziły się na mojej skórze.
Mam problem z trądzikiem hormonalnym poniżej linii żuchwy i tam najczęściej ląduje ta maseczka 3w1. Preparat ma gęstą konsystencję (nie jak pasta), biały kolor z widocznymi drobinkami peelingu, które nie są zbyt ostre. Zapach ma świeży, miętowy, wyczuwam też alkohol, który jednak nie szczypie w oczy.

Preparatu używałam na wszystkie sposoby: w roli produktu myjącego, jako peeling i jako maseczkę. Najlepiej wypada w roli maseczki. Nakładam na miejsca objęte niedoskonałościami na 15- 30 minut i po tym czasie zmywam. Szybko daje się zauważyć poprawę stanu cery. Krostki goją się szybciej i stają się mniej widoczne. Przy regularnym zastosowaniu problem zostaje wyeliminowany.
Nie zaleca się stosować na okolice oczu, ale przy zmywaniu może się tam dostać przypadkiem, mnie nic nie podrażniło. Nie powoduje uwrażliwienia skóry, nadmiernego złuszczenia, ani zaczerwienień.


Skład Preparatu Oczyszczającego Lavera 3w1





Skład:
Woda, krzemionka, gliceryna, alkohol*, glukozyd kokosowy, guma ksantanowa, zapach**, sól sodowa kwasu piroglutaminowego, dwutlenek tytanu, uwodorniona krzemionka, wyciąg z liści mięty pieprzowej*, wyciąg z owoców winorośli*, wyciąg z kory wierzby, uwodorniony wosk jojoba, cetylowy fosforan potasu, pirolidynokarboksylan cynku, wodorotlenek chromu, mentol, kwas cytrynowy, kwas mlekowy, kwas winowy, hialuronian sodu, linalol**, limonen**, cytronelol**, cytral**.


125 ml/ 22 zł 

Certyfikaty eko: NaTrue, Vegan






Jestem ciekawa czy lubicie takie kosmetyki 3w1 ?
Czy Waszym zdaniem nie koniecznie mogą być dobre?






Komentarze

  1. Produkt fajny,ale z alkoholem, moją skórę zbyt by wysuszał

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z Lavery miałam tylko kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam próbkę balsamu do ciała tej firmy, to był właściwie chyba jakiś loton, fajnie chłodził... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubię kosmetyki Lavera i zawsze się u mnie dobrze sprawdzają, lubię produkty, które tak jak ten można stosować na kilka sposobów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się sprawdził :) Ja ostatnio zużyłam pomadkę tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam problem z kosmetykami Lavera

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie lavere ale szampony niestety nie sprawdzaja sie zwykle u mnie, a tego produktu nie znam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie tego typu produkty - dlatego i ten z chęcią bym poznała i przetestowała na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że masz markę na której możesz polegać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta marka niezwykle mnie kusi, ale ciągle odkładałam w czasie zakupy
    w końcu i tak coś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog