Uniwersalne kosmetyki dziecięce: Babydream, Hipp, Eco cosmetics


Z kosmetykami dla dzieci jest tak, że w zasadzie nadają się one dla każdego. Nie zaszkodzą suchej skórze dorosłych, wiele z nich nie podrażni nawet cery alergicznej. Mam swoje ulubione marki jeśli chodzi o tą kategorię i są to:




Hipp Żel do mycia ciała i włosów



Moja opinia z 2013 roku w sumie nie wiele się zmieniła, więc wklejam:
Do mycia ciała: sprawdza się znakomicie, nie wysusza tak jak żele drogeryjne z SLS, łagodnie myje. Po kąpieli spokojnie można obejść się nawet bez balsamu do ciała (ale ja uwielbiam balsamy, oliwki itp.)
Wytwarza delikatną pianę i uprzyjemnia zarówno prysznic jak i kąpiel w wannie. Zapach jak dla mnie miły i wcale nie tak dziecinny.
Takie małe spostrzeżenie - wymaga dokładnego spłukiwania wodą bo jest taki jakby śliski i klejący (nie wiem jak to określić ale może wiecie o co chodzi?). Z pewnością przyczyniła się do tego duża zawartość substancji ochronnych i łagodzących .
Do mycia twarzy: tak ale tylko do odświeżenia porannego lub po uprzednim zmyciu płynem micelarnym. Niestety przez swoją łagodność nie usunie nam dokładnie makijażu - ale w końcu nie takie jego przeznaczenie. W każdym razie jeżeli chcemy mieć dobrze domytą buzię to raczej do tego się nie nadaje.

Do czego jeszcze: świetnie nadaje się do higieny intymnej.

Mój syn bardzo dobrze go toleruje, nie podrażnia mu skóry i nie wysusza. Uniwersalny żel w dobrej cenie i fajnym składem.

Obecnie kosmetyki Hipp bez problemu można kupić w Rossmann.


Babydream Lotion Pielęgnacyjny



Delikatny, uniwersalny produkt do pielęgnacji ciała i wg producenta również do twarzy. W przypadku problematycznych cer nie polecam, bo wiadomo, że takie wymagają specjalistycznych produktów. Na opakowaniu obietnice nawilżenia, szybkiego wchłaniania, bez pozostawienia tłustej warstwy. I tu wszystko się zgadza, faktycznie tak jest. Produkt ma zapach charakterystyczny dla całej serii Babydream. Niektórym może on odpowiadać, a innym nie musi.
Dla mnie ten Lotion jest bardzo funkcjonalny. Sprawdza się też po depilacji. Jednak na bardziej suche partie ciała, kolana, stopy jest za słaby. Mimo to na pewno jeszcze go kupię,  jest wydajny.


Eco cosmetics Krem do twarzy dla dzieci i niemowląt



Wiem, że jest wiele dobrych i polskich kosmetyków do twarzy dla dzieci. Mam jednak sentyment do tej marki, bo wiele razy już miałam okazję wypróbować kosmetyki Eco Cosmetics.
BABY & KIDS KREM DO TWARZY DLA DZIECI Z GRANATEM I ROKITNIKIEM okazał się kosmetykiem lekkim, szybko wchłaniającym się,  idealnym do stosowania wiosną i latem. Skład olejowy (zawiera lekkie oleje) i z ekstraktem roślinnym rokitnika.  Krem nie zawiera filtrów UV, ale można go użyć pod inny krem z filtrem, bo nie przeciąży skóry, a przyjemnie ją koi, nawilża, delikatnie odżywia. Krem sprawdza się na suchej i alergicznej twarzy dziecka.
Stosowanie uprzyjemnia miły zapach gumy balonowej oraz wygodne opakowanie z pompką air-less.  Nie zgodzę się jednak ze stwierdzeniem, że jest to krem na każdą pogodę, bo jest zdecydowanie zbyt lekki na wiatr czy mróz.
Kosmetyk z certyfikatami: Eco Cert, Vegan, CO2 Neutral. Stąd też i cena ok 50 zł/ 50 ml.



Komentarze

  1. Z babydream miałam kiedyś szampon i oliwkę. Szamponu nie polubiłam, bo strasznie plątał włosy. Zużyłam do mycia pędzli.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hipp gości w naszej łazience już od pierwszych dni życia. Sprawdza się genialnie dla całej rodziny. Dobrze, że można go kupić stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. akurat tego typu kosmetyki na razie u mnie nie goszczą ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Babydream lubię szampon do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tych produktów w ogóle nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki Hipp i Babydream znam, ale najbardziej zaciekawiłaś mnie tym kremem do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @retromama.blog

Copyright © Retromama.blog