2012/06/18

Richesse 5.12 czyli jak uzyskałam chłodny brąz popielaty

Profesjonalna farba bez amoniaku ,
zamówiłam 2 zestawy farba + rewelator
kolor 5.12 Borówkowy kasztan , oczekiwałam chłodnego odcienia
wybierając odcień korzystałam z pomocy Blog blond bunny.
Tak wyglądał mój zestaw :




włosy długie za zapięcie stanika , gęste, cieniowane
kolor wyjściowy - przed można zobaczyć tu
a moje  pasemka tu

farbę łatwo się rozrabia - wystarczy zmieszać kolor z tubki z rewelatorem -
wychodzi trochę rzadka ale jest to  do opanowania dobrym szerokim pędzlem ,
czas trzymania tylko  20 minut

efekty po :  w pomieszczeniu




na zewnątrz ,w słońcu



farba nie śmierdzi  - pachnie jak owocowa odżywka do włosów , nie spływa , bardzo przyjemnie się ją stosuje , nie szczypie w skórę ,  po zmyciu  włosy trochę poplątane i twarde ale nadal nie czuć ich farbą , na drugi dzień włosy nie są  już sztywne , może odrobinę bardziej "sztuczne" w dotyku ale łatwe w rozczesaniu ,nadal brak chemicznego zapachu , kolor wyszedł idealnie - chłodny bez rudych odcieni , pogłębił mój naturalny odcień plus zakrył nieudane żółte pasemka ,
farba nie podrażniała skalpu a mam naprawdę bardzo wrażliwy ,

farbę stosowałam 3 lata temu gdy schodziłam z balejażu i również sprawdzała się znakomicie - jest o wiele lepsza od Castingu - łagodniejsza , lepiej nawilża i utrzymuję się o niebo dłużej ,
ważny dobór odcienia bo gdy kupimy za jasny nie będzie efektu 

cena 28 zł ( 1 tubka + rewelator ) ja użyłam dwóch zestawów ale 1,5 spokojnie by starczyło a mam naprawdę długie i gęste włosy 

Ps . farba nie spłukuję się na wściekły dziwny rudawy odcień , schodzi równomierne , nie rozjaśnia włosów przez co nie widać odrostów podczas powrotu do naturalnego koloru 

11 komentarzy:

  1. Ja wracam do swoich wlosow i nie farbuje. Wczesniej tez mialam pasemka, w ktorych sie nie czulam i tez zafarbowalam cale wlosy, co prawda byla to drogeryjna farba i przez jakis czas mialam w sloncu lekko zielonkawe przeswity

    OdpowiedzUsuń
  2. nie spotkałam sie jeszcze z taka farbą

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny kolor. wpadnij na moje rozdanie: http://kkamilaa.blogspot.com/2012/06/letnie-rozdanie-zapraszam.html

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.