2012/07/05

Fitomed szampon i odżywka




Fitomed szampon ziołowy do włosów tłustych "Mydlnica lekarska"

Informacja ze strony producenta (klik)

Cena : 11,50
Pojemność : 250 ml
Dostępność : apteki , sklepy zielarskie , sklepy internetowe

Co piszą na opakowaniu :



Moja opinia:

Jest to druga butelka szamponu Fitomed , wcześniej miałam wersję do włosów farbowanych , obie wersje niczym się nie różnią , tak samo dobrze działają na włosy i skórę głowy , szampon mimo delikatnego składu dobrze się pieni i skutecznie oczyszcza
, nie przesusza włosów , łagodzi objawy łupieżu i łojotoku , wszystkie obietnice spełnione lecz niestety nadal muszę myć włosy co drugi dzień - szampon nie wpływa na ograniczenie przetłuszczania aż tak bardzo ale włosy na drugi dzień wyglądają dobrze - nie są przyklapnięte ani tłuste co jest dużym plusem , mam włosy falowane/kręcone i ten szampon w żaden sposób nie niszczy fal a wręcz im pomaga .
Jego zaletą jest też duża wydajność .



Odżywka ekstraziołowa do włosów koloryzowanych (odcienie jasne) "Rumianek i słonecznik"



Informacja ze strony producenta : (klik)



Cena: 9,50 zł
Pojemność: 200 ml
Dostępność: sklepy zielarskie , apteki , internet


Na opakowaniu :



Moja opinia :

Odzywkę tą po prostu uwielbiam , zaoszczędza mnóstwo czasu i wody bo nie trzeba jej spłukiwać , nie obciąża włosów, nie powoduje ich przetłuszczania ,
nawilża i ułatwia rozczesywanie - wystarczy nałożyć na mokre włosy , odczekać 2 - 3 minuty i rozczesać ,
wydatnie podkreśla fale i loki , zmiękcza .
Jest bardzo wydajna - wystarcza nie duża ilość .
Działania rozjaśniającego nie zauważyłam .

na koniec efekty :
( wybaczcie tylko taką fotkę bo nie ma mi kto zrobić zdjęcia)

Ten duet zagości u mnie długi czas .






12 komentarzy:

  1. świetny efekt :)
    masz cudne włosy :D

    - z góry przepraszam za spam, jeżeli mogłabyś to polub tę stronę
    http://www.facebook.com/pages/Lafie/387634537937359
    To dla mnie bardzo ważne :)
    Jeżeli chcesz coś w zamian napisz u mnie w komentarzu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe, dotąd nie znałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kiedyś odżywkę z tej firmy ale do włosów zniszczonych ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe czy gdzieś u mnie znajdę te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ta odżywka, swoją drogą do moich byłaby w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam ten szampon i uwielbiam go. Chyba nie miałam lepszego. Sprawdza się super do codziennego stosowania.

    OdpowiedzUsuń

Szanujmy pracę swoją i cudzą, czytajmy !
Komentarze nie związane z artykułem nie będą publikowane.